MS Windows
briani 27239
Drivers til Toshiba Satellite
Fra : Golf2

Dato : 24-12-10 15:40

Hjælp..

jeg har hele dage forsøgt at finde bundkortdriverne til en ældre Toshiba
Satellite A 10 (Intel Montara)
Men det jeg finder, er hele tiden små programmer, som installeret på
Toshiba'en kan finde frem til hvilke drivere den mangler.

MEN: jeg sidder ved en helt anden PC, og vil herfra hente driverne ned til
Toshibaen, som jo ikke kan gå på nettet da den mangler LAN-driveren.
Er der en behjælpelig sjæl til stede, som kan hjælpe med et direkte link.

med venlig hilsen
og Glædelig Jul

Golf2

Fra : Peter

Dato : 24-12-10 15:45

"Golf2" <golf@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Toshibaen, som jo ikke kan gå på nettet da den mangler LAN-driveren.
> Er der en behjælpelig sjæl til stede, som kan hjælpe med et direkte link.

Mon ikke det er denne du mangler:
http://tinyurl.com/38sm4mx

Peter

Fra : Golf2

Dato : 24-12-10 16:44

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Golf2" <golf@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er denne du mangler:
> http://tinyurl.com/38sm4mx
>

> Peter

Tak
Skal jeg vælge chipset drivers som en samlet pakke, eller hente dem ned en
for en?

mvh
Golf2

Fra : Peter

Dato : 26-12-10 02:09

> Tak
> Skal jeg vælge chipset drivers som en samlet pakke, eller hente dem ned en
> [...]
Du skal naturligvis hente dem ned en efter en, og husk at lægge dem i mapper
med det rigtige navn som f.eks lan, chipset, sound, når du pakker dem ud.

Peter