logon problem - lønmodtagernes dyrtidsfond
Fra : Glenn

Dato : 24-12-10 08:06

Har nogen en løsning på hvordan man kan logge på http://ld.dk/ med
MacOS 10.6.5 med Safari 5.0.3 eller Firefox 3.6.13?

På siden skriver "Ingen Java? Hvis du ikke har java installeret kan du
hente java her" tre gange i firefox.

Safari går ned når (en af?) appletterne udføres.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 24-12-10 17:51

Glenn <glenn2233@gmail.com> wrote:

> [...]
> hente java her" tre gange i firefox.
>
> Safari går ned når (en af?) appletterne udføres.

Hvilken logon vælger du?

Jeg prøvede med mit OCES - det "gamle", som ikke blevet tilknyttet mit
Nemid (det bliver det først efter jeg skal ha' en nyt) - som mulighed og
Safari 4.0.5, OS X 10.5.8 og det virkede.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Glenn

Dato : 25-12-10 02:28

On 24 Dec., 17:51, hl...@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) wrote:

> [...]
> Nemid (det bliver det først efter jeg skal ha' en nyt) - som mulighed og
> Safari 4.0.5, OS X 10.5.8 og det virkede.

En i familien kan ikke komme ind med "nemid".