Tilbud på Macbook Pro
Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 24-12-10 12:24

Elgiganten har en 13" på tilbud til 7999 i næste uge.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-12-10 13:49

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101224 <nospam0002+20101224@gmail.com> wrote:

> Elgiganten har en 13" på tilbud til 7999 i næste uge.

Ka' du hitte ud af modelbetegnelserne?

MB Pro MC 374 og Intel Core 2 Duo, ellers er det meget sparsomt, hvad
der er oplyst i tilbudsavisen fra EG.

Expert har osse et tilbud på en 13" MB Pro MC374DK/A: 4GB RAM, 250GB
HDD, DVD brænder, Bluetooth (ingen uddybende oplysninger her), WiFi .N
og en batteritid på (op til?) 10 (timer?); ellers samme Intel Core 2 Duo
som EG. Pris 8499,- kr. Expert hævder at prisen er nedsat 500,- kr.

Jeg syntes det er et generelt problem. Det er f.eks fuldstændig umuligt
at sammenligne HP, Acer, ASUS og hvad de ellers hedder i de forskellige
tilbudsaviser. Og nu Apple.

PS: Glædelig Jul!

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-12-10 19:30

> Jeg syntes det er et generelt problem. Det er f.eks fuldstændig umuligt
> at sammenligne HP, Acer, ASUS og hvad de ellers hedder i de forskellige
> tilbudsaviser. Og nu Apple.

Apple har stadig kun 3-4 modeller i alt ... HP og de andre har måske 50
.... og hvis de enda skriver modelnummer MCxxx eller MBxxx så er det jo
en hurtig Google søgning for at finde ud af om det er den nye eller den
gamle model.

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 25-12-10 18:22

hlexa@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) writes:

> Ka' du hitte ud af modelbetegnelserne?

Næh, de skriver 13". Er det ikke godt nok til dig?

> Jeg syntes det er et generelt problem. Det er f.eks fuldstændig umuligt
> at sammenligne HP, Acer, ASUS og hvad de ellers hedder i de forskellige
> tilbudsaviser. Og nu Apple.

Apple har kun en model i det prisleje. Det er ikke så svært :)

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-12-10 19:48

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101225 <nospam0002+20101225@gmail.com> wrote:

> Næh, de skriver 13". Er det ikke godt nok til dig?

Size matters, men hva' med gørelsen?

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 25-12-10 23:58

> Size matters, men hva' med gørelsen?

Det må du nok afklare med konen.

Er du interesseret må du jo age til byen på mandag, og besigtige
krapylerne. De har nok også iPads lige ved siden af.