iTunes og ny Mac - hjælp
Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-12-10 14:25

Når man har alt musik og alle købte programmer på sin iPhone, kan den
så synkroniseres over på en ny Mac.
Der bliver brugt iTunes på Windows nu. Det er for at slippe for at
flytte alle filerne fra iTunes i Windows til Mac'en.
Jeg går ud fra at alt ligger på iPhone'en, når den ikke er fuld.

Når vi i iTunes på den nye Mac vælger at fx programmer skal
synkroniseres, så vil iTunes slette alt på iPhone.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-12-10 15:39

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> [...]
>
> Når vi i iTunes på den nye Mac vælger at fx programmer skal
> synkroniseres, så vil iTunes slette alt på iPhone.

du kan flytte dit bibliotek fra den ene maskine til den anden ..

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-12-10 15:44

On 2010-12-23 15:38:43 +0100, Thomas von Hassel said:

> du kan flytte dit bibliotek fra den ene maskine til den anden ..
>
> /thomas

Tak for hjælpen. Det gør vi så.

--
Venlig hilsen