Dyrere juletræer :-(
Fra : ab©

Dato : 22-12-10 12:57

Det viser sig nu, at muslimer, jøder og andet godtfolk i stigende grad
holder Jul - underligt at ingen her i NG´en har jamret over, hvem der så
sikkert er skyld i de stigende priser på juletræer

ab©

Fra : N_B_DK

Dato : 22-12-10 13:03

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in message
> Det viser sig nu, at muslimer, jøder og andet godtfolk i stigende grad
> holder Jul - underligt at ingen her i NG´en har jamret over, hvem der
> så sikkert er skyld i de stigende priser på juletræer

Du glemte at blande DF ind i dit trolleri.

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-12-10 13:13

On Wed, 22 Dec 2010 12:56:37 +0100, ab© wrote:

> [...]
> holder Jul - underligt at ingen her i NG´en har jamret over, hvem der så
> sikkert er skyld i de stigende priser på juletræer

Har du glemt at tage dine piller igen.?

PS: Jeg gav 50 kr for et juletræ på 1.5m

Fra : Patruljen

Dato : 22-12-10 18:12

On 22 Dec., 13:12, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Har du glemt at tage dine piller igen.?
>
> PS: Jeg gav 50 kr for et juletr p 1.5m

Jo. Og jeg kender en fyr, der har en fætter i Slagelse, der kender en
i Hadsund, som døde da han var 108 år gammel, da han faldt ned at
taget, mens han var ved at male sin skorsten. Han røg 80 smøger om
dagen. Kom ikke her og fortæl at rygning er skadeligt -

Fra : Aage Andersen

Dato : 22-12-10 16:50

"ab©" >
> Det viser sig nu, at muslimer, jøder og andet godtfolk i stigende grad
> holder Jul - underligt at ingen her i NG´en har jamret over, hvem der så

Min gamle onkel købte juletræ en halv time før lukketid juleaften. Saa var
de paa udsalg

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-12-10 16:55

On Wed, 22 Dec 2010 16:50:24 +0100, Aage Andersen wrote:

> "ab©" >
>
> Min gamle onkel købte juletræ en halv time før lukketid juleaften. Saa var
> de paa udsalg

Man skal ikke ret langt udenfor byskiltet, før prisen på juletræer falder
voldsomt (specielt hvis man selv skal fælde det).

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-12-10 17:24

ab© <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> holder Jul - underligt at ingen her i NG´en har jamret over, hvem der
> så sikkert er skyld i de stigende priser på juletræer

Jeg har også læst om påstanden i dag. Den er totalt udokumenteret - men du
ved måske noget, vi andre ikke ved?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : hanzen

Dato : 22-12-10 17:43

> ab© <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i meddelelsen
> 4d11e76e$0$23764$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg har også læst om påstanden i dag. Den er totalt udokumenteret - men du
> ved måske noget, vi andre ikke ved?

Jeg hørte lidt i radioen tidligt i morges. En indvandrerpræst glædede sig
over at muslimer var begyndt at fejre jul.
Det var især julehjælp og aftengudstjeneste med tilhørende spisning de havde
vist interesse for.
--

hilzen
hanzen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-12-10 19:40

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> over at muslimer var begyndt at fejre jul.
> Det var især julehjælp og aftengudstjeneste med tilhørende spisning de

Jamen så serverer de så bare flæskesteg, så skal du bare se så stopper den
fest, men hvis de så spiser flæskestegen, så er de ikke muslimer længere.
Men at jøderne har opkøbt jorde og der opdyrker jultræer, det har vi længe
vidst. Fordi de har regnet med at de traditionelle juletræsmarker i Tyskland
ville blive omlagt til anden afgrøde pga global opvarmning.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-12-10 19:49

http://zapatopi.net/afdb/

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-12-10 20:11

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> http://zapatopi.net/afdb/

Og hvorfor skrev jeg så det? fordi en mand af jødisk afstamning som jeg har
mødt har opkøbt jorde omkr Sorø hvorfra han dyrker og sælger juletræer.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-12-10 20:21

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <pla@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvorfor skrev jeg så det? fordi en mand af jødisk >afstamning som jeg
> har mødt har opkøbt jorde omkr Sorø hvorfra han dyrker og >sælger
> juletræer.

Køb aldrig et juletræ af en muslim, det sprænger i luften når man tænder
det.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-12-10 20:29

On Wed, 22 Dec 2010 20:21:11 +0100, Michael Meidahl Jensen wrote:

> Køb aldrig et juletræ af en muslim, det sprænger i luften når man tænder
> det.

Så må de da være gode til at lave nytårs-fyrværkeri.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-12-10 20:41

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så må de da være gode til at lave nytårs-fyrværkeri.

Ja den er god, gå aldrig tilbage til et tændt juletræ.

Den kan også omskrives, gå aldrig tilbage til en tændt muslim.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-12-10 20:44

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen
4d125450$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Den kan også omskrives, gå aldrig tilbage til en tændt muslim.

Arh, jeg kan nu godt komme i tanke om en muslim eller to, jeg gerne går
tilbage til, hvis de er tændte.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-12-10 20:28

On Wed, 22 Dec 2010 20:10:53 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> mødt har opkøbt jorde omkr Sorø hvorfra han dyrker og sælger juletræer.

Og det får du så til: "At jøderNE har opkøbt jorde og der opdyrker
jultræer, det har vi længe vidst".

PS: Muslimer bliver ikke mindre muslimer af at spise flæskesteg. Det er kun
islamistiske snotskovle, der tror på det nonsens.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-12-10 22:33

> [...]
> kun
> islamistiske snotskovle, der tror på det nonsens.

Hvilket endnu engang understreger at du intet har fattet.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-12-10 23:12

On Wed, 22 Dec 2010 22:32:45 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Hvilket endnu engang understreger at du intet har fattet.

Nej, det er DIG der ikke har fattet noget.

Selv koranen tillader muslimer at spise svinekød.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-12-10 23:45

> Nej, det er DIG der ikke har fattet noget.
>
> Selv koranen tillader muslimer at spise svinekød.

"Koranen siger også, at du ikke må spise svinekød, men hvis du er i ørkenen
og der ikke er andet at få, så må du gerne spise det. Bare forseelsen ikke
gentager sig på et tidspunkt, hvor du har et valg."

Kommentar: Der er vel ingen i Danmark eller Europa der behøver at spise
svin, så dit flueknepperi det kan du stikke skråt op S.A. mand. Ingen
rettroende med muslim med respekt for sig selv spiser svin. Så min påstand
holder vand.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-12-10 00:42

On Wed, 22 Dec 2010 23:45:19 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> svin, så dit flueknepperi det kan du stikke skråt op S.A. mand. Ingen
> rettroende med muslim med respekt for sig selv spiser svin. Så min påstand

Den holder IKKE en meter.

Din påstand var: "Jamen så serverer de så bare flæskesteg, så skal du bare
se så stopper den fest, men hvis de så spiser flæskestegen, så er de ikke
muslimer længere".

Det er IKKE tilfældet. En muslim holder ikke op med at være muslim, bare
fordi han spiser flæskesteg.

Det er kun hjernedøde fanatiske islamonazister som dig, der tror på det
nonsens om at det KUN er "rigtige" muslimer, der er muslimer.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-12-10 01:52

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <pla@hotmail.com> wrote in message

> Ingen rettroende med muslim med respekt for sig selv spiser svin.

Det må vel skyldes noget med kanibalisme.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-12-10 20:09

> [...]

> Jamen så serverer de så bare flæskesteg, så skal du bare >se så stopper
> den fest, men hvis de så spiser flæskestegen, så er de ikke >muslimer

Jeg har fortalt dig det før, fortæller det gerne igen.
Vi mennesker æder med velbehag en rå regnorm, hvis vi er sultne nok, også
muslimer bare rolig.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-10 21:14

On Wed, 22 Dec 2010 17:24:20 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>ab© <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i meddelelsen
>4d11e76e$0$23764$14726298@news.sunsite.dk:

>Jeg har også læst om påstanden i dag. Den er totalt udokumenteret - men du
>ved måske noget, vi andre ikke ved?

Det er billig taqia at holde lidt jul og signalere Ih hvor er vi
integrable og integrerede

Fra : Patruljen

Dato : 22-12-10 18:14

On 22 Dec., 19:48, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> http://zapatopi.net/afdb/

Hjælper dender ting dig så, lille SA - mand?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-12-10 20:17

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Det viser sig nu, at muslimer, jøder og andet godtfolk i >stigende grad
> holder Jul - underligt at ingen her i NG´en har jamret over, >hvem der så
> sikkert er skyld i de stigende priser på juletræer

Jeg havde ellers bestemt regnet med at du ville have jamret at det var DF's
skyld med de dyre juletræer.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen