MS Windows
briani 27239
Win7 og IE8
Fra : RK

Dato : 22-12-10 16:49

Min internet explorer vil ikke åbne mere. Den bliver med at fortælle at den
ikke kan indlæse startsiden (google) og må lukke. Ikke destomindre så prøver
den at gendanne (startsiden ??) og kører altså i ring. Det skete efter jeg
prøvede at slette nogle midlertidige internet filer??
Hvad gør man?

Fra : scootergrisen

Dato : 22-12-10 17:03

Den 22-12-2010 16:48, RK skrev:
> [...]
> så prøver den at gendanne (startsiden ??) og kører altså i ring. Det
> skete efter jeg prøvede at slette nogle midlertidige internet filer??

Åbner indstillingerne for explorer før du åbner programmet.

Jeg ved ikke hvor det er i windows 7 men i windows vista er det
Kontrolpanel\Netværk og internet\Internetindstillinger\Rediger din
startside også sæt den til at være tom (about:blank).

Ellers brug en anden browser.

Fra : RK

Dato : 22-12-10 17:42

"scootergrisen" <scootergrisen@NOSPANKYOUgmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Kontrolpanel\Netværk og internet\Internetindstillinger\Rediger din
> startside også sæt den til at være tom (about:blank).

Har prøvet, men med samme nedslående resultat!

Der kommer en box op der siger at IE er holdt op med at fungere??

Fra : scootergrisen

Dato : 22-12-10 18:32

Den 22-12-2010 17:41, RK skrev:

> "scootergrisen" <scootergrisen@NOSPANKYOUgmail.com> skrev i meddelelsen

> Har prøvet, men med samme nedslående resultat!
>
> Der kommer en box op der siger at IE er holdt op med at fungere??

Prøv og kør windows automatisk opdatering.

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 24-12-10 22:01

Hent Firefox.