Underlig ting med netradio DR, forbindelse~
Fra : jagge

Dato : 22-12-10 18:06

Hey

Jeg har et underligt problem. Når jeg hopper på DR netradio med Safari,
så starter quicktime op og spiller den stream eller udsendelse jeg har
valgt. MEN efter 5-9 minutter stopper den ???

Er der nogen der har prøvet tilsvarende ?

MVH

Jakob

Fra : Pico

Dato : 22-12-10 18:31

Den 22-12-2010 18:05, jagge skrev:
> [...]
> valgt. MEN efter 5-9 minutter stopper den ???
>
> Er der nogen der har prøvet tilsvarende ?

I forgårs klagede min datter over at hun kun kunne se det første af
videoer, filmklip og lignende. Hun har Windows og bruger EI, men
muligvis gør det samme sig gældende for Mac.
Hendes case var ganske enkelt for lille så den blev fyldt, jeg gjorde
den så større og tømning oftere. Så virkede det.
Måske er det noget lignende med Safir ?
--
MVH
Pico

Fra : jagge

Dato : 24-12-10 11:34

Pico <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Hendes case var ganske enkelt for lille så den blev fyldt, jeg gjorde
> den så større og tømning oftere. Så virkede det.

Ahh måske jeg prøver at bruge chrome os ser om det giver en forskel.

MVH

Jakob