Apple TV HDMI-kabel
Fra : Michael Knudsen

Dato : 22-12-10 08:25

Hej,

Jeg ved, at flere her i gruppen allerede har fået fingrene i det nye
Apple TV. Kan det virkeligt passe, at der ikke er inkluderet et HDMI-
kabel, så det virker out-of-the-box?!

--
Michael Knudsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-10 17:36

Hej,

> Jeg ved, at flere her i gruppen allerede har fået fingrene i det nye
> Apple TV. Kan det virkeligt passe, at der ikke er inkluderet et HDMI-
> kabel, så det virker out-of-the-box?!

Ja.

Visse forhandlere leverer dog et HDMI-kabel med ved siden af. Det gør fx
Gravis.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Per Jensen

Dato : 22-12-10 18:15

On 22/12/10 16.25, Michael Knudsen wrote:
> Hej,
>
> Jeg ved, at flere her i gruppen allerede har fået fingrene i det nye
> Apple TV. Kan det virkeligt passe, at der ikke er inkluderet et HDMI-
> kabel, så det virker out-of-the-box?!

Yes.

I så fald skulle det eddermaneme være et lille kabel, æsken er jo
sindssygt lille

// Per.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-12-10 19:20

Per Jensen <news@removezapro.dk> wrote:

> Yes.
>
> I så fald skulle det eddermaneme være et lille kabel, æsken er jo
> sindssygt lille
>
> // Per.

LOL

Det har du ganske ret i. Det havde jeg ikke "set".

--
/Flemming

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-12-10 20:41

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> Jeg ved, at flere her i gruppen allerede har fået fingrene i det nye
> Apple TV. Kan det virkeligt passe, at der ikke er inkluderet et HDMI-
> kabel, så det virker out-of-the-box?!

Det er en del af den hårde konkurrence på markedet. Der er intet
overflødigt med nu om dage. Det er efterhånden mange år siden, der holdt
op med at være USB-kabler med til printere. Apple holdt også op med at
lade opladere følge med iPod. Der følger heller ikke fjernbetjening med
Mac'erne mere. I første omgang er det sikkert for at holde priserne
nede. Det er dog også bedre for miljøet, da visse af disse medfølgende
ting aldrig bliver brugt. Mange har f.eks. kabler i forvejen. Jeg har
f.eks. aldrig brugt en fjernbetjening til en af mine Mac'er. Jeg er nok
ikke den eneste. Men er man ny og skal anskaffe kabel, oplader eller
lignende, så er det da irriterende.
--
Henrik Münster
Esbjerg