Julehilsen
Fra : Lyrik

Dato : 21-12-10 15:21

Hyrderne på marken. Englene der sang ære være Gud i det højeste! og på
jorden fred i mennesker der har hans velbehag

Englen forkyndte Thi eder er i dag en frelser født i Davids by; han er
Kristus Herren. Og dette skal være jer et tegn: I skal finde et barn
svøbt og liggende i en krybbe.

Den glæde er for hele verden. Alle holder Jul. Jøder, muslimer,
kristne og ateister. Julens glæde afvæbner alle og gør en gang om året
mennesker til menneskeheden.

Jeg glæder mig i denne tid, nu falder julesneen hvid, så ved jeg julen
kommer som det siges i Peters jul og jeg kan blive til den rene
julemand ved tanken. fryden er stor-Ho! Ho! Ho!

Glædelig Jul til alle fra Jens.

Fra : news.tele.dk

Dato : 22-12-10 00:30

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Glædelig jul til dig også og i andre

KH

Ole

Fra : Patruljen

Dato : 21-12-10 17:14

On 21 Dec., 23:21, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> Hyrderne på marken. Englene der sang ære være Gud i det højeste! og på
> jorden fred i mennesker der har hans velbehag

Ham - her. Havde sine øjeblikke med lys fra øverste etage. -

Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky