MS Windows
briani 27239
Win 7 og Skype
Fra : Per H

Dato : 21-12-10 22:17

En der ved hvilke gamle versioner af Skype man kan få til at køre
under W7?

Den jeg har nu har reklamer/ oplysninger i bunden, og dem kan jeg
underligt nok ikke slippe af med, i de nyere versioner.

per

Fra : Mcwm

Dato : 21-12-10 23:00

Den 21-12-2010 22:16, Per H skrev:
> En der ved hvilke gamle versioner af Skype man kan få til at køre
> under W7?
Jeg ved ikke lige hvilke der kan hvad, men du kan jo prøve dig lidt frem

http://www.oldversion.com/Skype.htm

Venligst
Mcwm

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 22-12-10 07:37

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke lige hvilke der kan hvad, men du kan jo prøve dig lidt frem

> http://www.oldversion.com/Skype.htm

Korrektion:
http://www.oldversion.com/Skype.html

Fra : Mcwm

Dato : 22-12-10 10:56

Den 22-12-2010 07:37, Jørgen Sørensen skrev:

> Korrektion:
> http://www.oldversion.com/Skype.html

Takker for det manglende l

Venligst