Tidsstyret lyd til/fra på iPhone?
Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 21-12-10 01:11

Jeg leder efter en App det kan slå lyden til eller fra på min iPhone 4, alt
efter hvad klokken er.
Findes det, og hvad hedder den evt?

Surt at blive vækket af mails og sms'er.
Og surt at man ikke lige hører Tlf fordi den har været på lydløs om natten
og man ikke lige har fået slået lyden til ...

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-12-10 05:59

<address_is@invalid.invalid> wrote:

> Jeg leder efter en App det kan slå lyden til eller fra på min iPhone 4, alt
> efter hvad klokken er.
> Findes det, og hvad hedder den evt?

kun hvis du jailbreaker ..

Fra : Henrik 8600

Dato : 21-12-10 21:41

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> kun hvis du jailbreaker ..

Det vil jeg ikke pt.

H.

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-12-10 17:41

> [...]

> Og surt at man ikke lige hører Tlf fordi den har været på lydløs om natten
> og man ikke lige har fået slået lyden til ...

Jeg har gjort det, at jeg har slået lyden for e-mail fra. E-mail er
sjældent så akutte. Det er SMS derimod. Dem får jeg heldigvis aldrig om
natten, så det generer mig ikke, at de giver lyd. Måske er det noget
andet for dig. Jeg kan huske, at jeg engang læste en test af iPod Touch,
hvor anmelderen netop beklagede sig over, at på iPod Touch kan (kunne?)
man ikke slå lyde for e-mail fra separat ligesom på iPhone. Det syntes
han nemlig også var praktisk.
--
Henrik Münster
Esbjerg