Har Airporten et medfødt password
Fra : thohei

Dato : 20-12-10 10:37

Er julen over hos familie der ikke selv kender passwordet på deres
airport express. Deres Mac'er logger bare på fordi de én gang har
indtastet koden. Kan jeg se på deres maskine hvad pw er. Eller
alternativt, er airport express født med et pw?
Thomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 20-12-10 18:44

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> indtastet koden. Kan jeg se på deres maskine hvad pw er. Eller
> alternativt, er airport express født med et pw?

Du kan se det i Hovednøglering i Hjælpeprogrammer på en af deres Mac'er.

Fra : thohei

Dato : 20-12-10 10:57

On Dec 20, 6:43 pm, nos...@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen Kruse)
wrote:

> Du kan se det i Hovedn glering i Hj lpeprogrammer p en af deres Mac'er.
>
> --
> Mvh./Regards,    Niels J rgen Kruse,    Vanl se, Denmark

1000 tak, det virkede. Julen er reddet uden store 3G regninger :)
Thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-12-10 22:11

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> 1000 tak, det virkede. Julen er reddet uden store 3G regninger :)
> Thomas

Ellers kan man jo altid nulstille AirPort Express med en udrettet
papirclips og så indstille den forfra.
--
Henrik Münster
Esbjerg