Klage: Hjemmehjælper arbejdsskyhed overgår~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-10 17:29

Klage: Hjemmehjælper arbejdsskyhed overgår alt
Jeg gav en klar huskeseddel til de to hjælpere i dag, og en ovn der
sku byttes i Aldi
Desuden stod der en snes vigtige dagligvarer i Aldi og Fakta. Og
noget elektronik fra Aldi. Et kvarter senere kom de retur fra Aldi og
havde regnet ud at elektronik og byttevaren vejede mere end 11 kg, og
selvom de var to, så afviste de nu pludselig samtlige dagligvarer ,
som vi havde gennemdiskuteret. Der var rigelig tid til, når de
alligevel var i Aldi, at købe halvdelen af dagligvarerne, som jeg nu
må undvære i julen. Eller efter at have slæbt ovn og elektronik hjem
til mig , ku de ha gået til Fakta, som også er nær.
Men TV-dokumentation om fusk og tyverier må have inspireret dem til
absolut at ville overgå dette i selvvisk opfindsomhed og motivere til
opfinde regler, der undskylder dovenskab.