MS Windows
briani 27239
Windows 7/ internet explorer
Fra : Elmer Fjort

Dato : 20-12-10 11:29

Jeg vil høre om det er muligt at ændre på den måde som win7 håndterer åbne
vinduer i IE??
Er lidt træt af skulle ned i bunden af skærmen hele tiden for at hente de
andre vinduer frem end det som lige er synligt på skærmen.
Ville meget gerne have det som i XP.

Elmer

Fra : Preben

Dato : 20-12-10 12:14

Den 20.12.2010 kl. 11:29 skrev Elmer Fjort <Whoknows@whocares.com>:

> [...]
> Er lidt træt af skulle ned i bunden af skærmen hele tiden for at hente
> de andre vinduer frem end det som lige er synligt på skærmen.

Kan du ikke bruge fanerne foroven?

--
mvh/Preben

Fra : Elmer Fjort

Dato : 20-12-10 14:25

"Preben" skrev i meddelelsen
news.vn0etstdqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...

> [...]

> Er lidt træt af skulle ned i bunden af skærmen hele tiden for at hente de
> andre vinduer frem end det som lige er synligt på skærmen.

Jo egentligt, hvorfor har jeg ikke bemærket det??
Synes bare at vinduerne har det med at smutte ned i bundlinien.
Skal nok lige kigge mig lidt bedre for :))

Elmer