MS Windows
briani 27239
Ny Win7 - ingen billed på DR
Fra : KsNa

Dato : 19-12-10 23:00

Hej

Har fået en ny PC med Windows 7, når jeg går ind på dr.dk er der bare sort i
stedet for billede.

Hvorfor nu det ?

(Den gamle Vista er der ikke bøvl med)

Mvh
Kim

Fra : scootergrisen

Dato : 19-12-10 23:02

Den 19-12-2010 22:59, KsNa skrev:
> Hej
>
> Har fået en ny PC med Windows 7, når jeg går ind på dr.dk er der bare
> [...]

Sikkert fordi du skal installere flash plugin i din browser.

Fra : Dr.Xerox

Dato : 20-12-10 08:37

Opdater din flash player og din shockwave

http://get.adobe.com/shockwave/

http://get.adobe.com/flashplayer/

mvh. Poul

Fra : KsNa

Dato : 20-12-10 20:29

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i meddelelsen
> Opdater din flash player og din shockwave
>
> http://get.adobe.com/shockwave/
>
> http://get.adobe.com/flashplayer/
>
> mvh. Poul

Tak til begge

Det var netop flash der var problemet, skulle åbenbart instaleres på IE
64bit versionen.

Mvh
Kim

Fra : Ole C

Dato : 20-12-10 21:15

KsNa skrev blandt andet:

> Det var netop flash der var problemet, skulle åbenbart instaleres på
> IE 64bit versionen.

Man skal altid selv hente Flash, som ikke er et Microsoft produkt.
Sider der har behov for Flash plejer dog selv at gøre opmærksom på det - og
det kan da undre at det åbenbart ikke er tilfældet hos DR.....

--
vh
Ole C

Fra : Petersen Michael

Dato : 20-12-10 21:54

Den 20-12-2010 20:28, KsNa skrev:

> Det var netop flash der var problemet, skulle åbenbart instaleres på IE
> 64bit versionen.

Hvad har du fundet af Flash der virker på en 64 bit IE8? Win7 64 bit
rummer både 32 0g 64 bit IE8 - ikke at jeg ser formålet, sådan er det bare..

Michael E. Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : KsNa

Dato : 20-12-10 22:19

"Petersen Michael" skrev i meddelelsen

> [...]

Hvad har du fundet af Flash der virker på en 64 bit IE8? Win7 64 bit
rummer både 32 0g 64 bit IE8 - ikke at jeg ser formålet, sådan er det bare..

Jeg fik en ledetråd i et andet forum

http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP

jeg fulgte dette link, og nu virker det.

Mvh
Kim

Fra : Petersen Michael

Dato : 20-12-10 22:30

Den 20-12-2010 22:18, KsNa skrev:

> Jeg fik en ledetråd i et andet forum
>
> http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP
>
> jeg fulgte dette link, og nu virker det.

Det er jo herligt, det pudsige er at når jeg åbner linket i min 64 bit
IE8 får jeg følgende meddelelse:

Flash Player 10.1 is not currently available for your 64-bit web browser.
64-bit Windows and Mac computers include 32-bit browsers that are
compatible with Flash Player. For instructions on how to open a
compatible browser and run Flash Player, see Flash Player on 64-bit
operating systems.

Åbner jeg i min 32 bit IE 8 så virker det fint..

Michael E. Petersen
Residerende i Nyborg