iPhone4 kan ikke synkronisere med Win7
Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-12-10 00:52

Min frue får i julegave en iPhone4, som jeg selvfølgelig har gjort klar
til brug. Der er oprettet en Apple-id og dermed en konto i iTunes.
iPhonen har været i kontakt med iTunes, som godt kan se den via kablet,
MEN når jeg forsøger at synkronisere, får jeg hver gang beskeden: "denne
computer er ikke længere godkendt".

Jeg har kigget i iTunes' hjælpeprogram, været oppe i menuen, hvor man
godkender, været inde under kontoen, hvor alt ser ud, som det skal. Alt
hvad min frue tidligere har hentet i iTunes (før iPhonen blev sat til!),
ligger pænt, hvor det skal.

Jeg har osse prøvet at afinstallere iTunes og geninstallere, sætte
iPhonen til med kablet med samme triste besked.

Jeg kan godt installere app.s med iPhonen, men altså ikke synkronisere.

Har nogen været ude i samme problem eller kan nogen hjælpe med at løse det?

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-12-10 08:45

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Har nogen været ude i samme problem eller kan nogen hjælpe med at løse det?

Hvis det er enheder inden for samme "husstand" så er det mange gange
nemmere at deles om ét AppleID .. så kan i f.eks. bruge de samme
købeprogrammer på alle jeres enheder ..

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-12-10 21:37

Den 19/12/10 08.45, Thomas von Hassel skrev:

> Hvis det er enheder inden for samme "husstand" så er det mange gange
> nemmere at deles om ét AppleID .. så kan i f.eks. bruge de samme
> købeprogrammer på alle jeres enheder ..
>
> /thomas

Osse selvom den en computer er en PC med Win7?

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-12-10 22:00

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Osse selvom den en computer er en PC med Win7?

ja