Så mangler der bare
Fra : @

Dato : 18-12-10 10:33

Så¨mangler der bare et dokumentationscenter for muhamedanismens
ugerninger

dokumentationscenter for marxismens ugerninger
http://www.bt.dk/politik/df-samler-flertal-marxismecenter
Et bredt politisk flertal vil nu etablere et dokumentationscenter, der
skal udbrede information om marxismens historiske forbrydelser

Ole Sohn bakker op
Det er utroligt vigtigt, at vi i Danmark får mere at vide om
marxismens ugerninger. Det vil ikke mindst kunne bruges i
undervisningen af vores unge, så de lærer at være på vagt over for
totalitære ideologier, der undertrykker befolkningen, siger han til
avisen.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-10 15:09

On Sat, 18 Dec 2010 10:32:58 +0100, "@" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

> [...]
>undervisningen af vores unge, så de lærer at være på vagt over for
>totalitære ideologier, der undertrykker befolkningen, siger han til

Lær ungdommen om hvordan Kina afskaffer sult for Tibetanere ved at
insistere på at de kvalificeede skal have jobbene
- de er vigtigere end palaverdemokrati.
Glem Stasi og DDR, som er så uinteresssant fom svenskekrigene

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-12-10 17:18

On 12/18/2010 03:09 PM, Bo Warming wrote:

> Lær ungdommen om hvordan Kina afskaffer sult for Tibetanere ved at
> insistere på at de kvalificeede skal have jobbene
> - de er vigtigere end palaverdemokrati.
> Glem Stasi og DDR, som er så uinteresssant fom svenskekrigene

Trist at BW ikke indser at rødfascismens farlighed er på linie med
islamofascismen. Og ingen af dem er "historie", men lad os håbe de snart
bliver det.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 05:44

On Sat, 18 Dec 2010 17:18:28 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Trist at BW ikke indser at rødfascismens farlighed er på linie med
>islamofascismen. Og ingen af dem er "historie", men lad os håbe de snart
>bliver det.
Islam-fjenden ønsker at tage fra de rige og give til de fattige.

DEt samme gør min El-nevø der engang var kommunist og nu er støtte for
S som socialborgmester

Hvordan skelner du om godhedsindusrien eller hellig krigerne er værst
?

Var UK mere truet af SS end af anden værnemagt ?

Dolker jeg dig er det så overarm eller underarm der var værst?

Hvorfor er det "trist" at jeg ikke formulerer mig som dig i mindste
detalje?

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 06:18

On 12/19/2010 05:43 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> S som socialborgmester
>
> Hvordan skelner du om godhedsindusrien eller hellig krigerne er værst
Det er vist det man kalder et akademisk spørgsmål.

> Hvorfor er det "trist" at jeg ikke formulerer mig som dig i mindste
> detalje?

Det er ingen detalje her. Og du er meget langt fra min koncise stil, så
igen igen, digter du ting som ikke findes.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 10:02

On Sun, 19 Dec 2010 06:17:45 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er vist det man kalder et akademisk spørgsmål.

>Det er ingen detalje her. Og du er meget langt fra min koncise stil, så
>igen igen, digter du ting som ikke findes.

Findes der ikke landbrugsresultater af Mao-styret der har afskaffet
sult? Ingen kan gætte hvad din lidt for korte telegramstil skal
meddele.
Min søn puklede i Kina en uge sammen med en nøgent arbejdende risbonde
familie og så dem som lykkelige, selvom de ikke havde råd til tøj -
der var for varmt til tøj
Tibetanerne er idag tilsvarende fri for mangelsygdomme som DAlai Lama
sty ret gjorde uundgåelige

Hvad digter jeg som ikke findes.?
Vi er ikke tankelæsere

Du kan se hos mig foto af Maos sultforebyggende resultater, som intet
havde med kommunisme at gøre

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 10:56

On 12/19/2010 10:02 AM, Bo Warming wrote:

> Hvad digter jeg som ikke findes.?
> Vi er ikke tankelæsere

"detalje" - alt er explicit, så selv BW skulle kunne være med

> Du kan se hos mig foto af Maos sultforebyggende resultater, som intet
> havde med kommunisme at gøre

Er det "dræb alle spurve"-kampagnen du sigter til?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 14:35

On Sun, 19 Dec 2010 10:56:21 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"detalje" - alt er explicit, så selv BW skulle kunne være med

DEtaljer er ikke mindre eksplicitte end stor sager

Køb en fremmedordbog

Besvar mit spørgsmål SÅ HVAD DIGTER JEG?

>Er det "dræb alle spurve"-kampagnen du sigter til?

Som eneste uland har Mao-lederne skifte fra sultholocaustet
koloniofferland til vinderland uden sult

Al USA og DK ulandshjælp holder landene tilbage men Mao valgte ad sære
spurveomveje den japanske vej

Japan sagde også nejtak til ulandshjælp og købte selv eksperter da de
hev sig op ved håret fra middelalder til industrialisme på få årtier

I 1890 købte Tokyo-universitetet en USA-fysikprofessor og han viste
sig kun at være professionel komiker og klovn og de oprettede kursus
i vestligt klovneri - der ikke er på højde med landets egen - og lod
ham aftjene kontrakten på den måde

Adam Smith forklarede at liberalisme er altruistisk/utilitarisme -
Vesen fattede det aldrig men konfuzianerne havde det allerede på
rygraden og gir os derfor baghjul i næsten alt nu - Singapore tænker
også ud af boxen og overgår os i kreativitet
Altruisme er ikke kommunisme

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 14:44

On 12/19/2010 02:34 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Besvar mit spørgsmål SÅ HVAD DIGTER JEG?

> Som eneste uland har Mao-lederne skifte fra sultholocaustet
> koloniofferland til vinderland uden sult

På trods af Mao og Fire-banden er der nu økonomisk udvikling. Hvorfor
nægte at forstå hvad for enhver er indlysende?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 16:50

On Sun, 19 Dec 2010 14:44:15 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>På trods af Mao og Fire-banden er der nu økonomisk udvikling. Hvorfor
>nægte at forstå hvad for enhver er indlysende?

Politikens Flemming Ytzen melder at kineserne ser Maos efterfølgere
som resultat af uforstået intuitiv genial hestekur

Resultaterne tæller - aint broke, don fix - shart ejes vi af Beijing
og så kan du sidde og navlepille i firebande fortid - nutid og fremtid
er alt

Også tibetanerne nyder godt af det

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-10 18:22

On 12/19/2010 04:50 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Resultaterne tæller - aint broke, don fix - shart ejes vi af Beijing
> og så kan du sidde og navlepille i firebande fortid - nutid og fremtid

Også dine gule kamikaze-venner i Japan gik det strygende for i nogle
årtier tilbage i forrige årh - boblen brast og det vil Kina-boblen også
måske indenfor ti år...

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-10 19:37

On Sun, 19 Dec 2010 18:21:44 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Også dine gule kamikaze-venner i Japan gik det strygende for i nogle
>årtier tilbage i forrige årh - boblen brast og det vil Kina-boblen også
>måske indenfor ti år...

Japan har foræret tll Kina den førerstilling de havde i 1980, men er
stadig Danmark overlegen i alt vigtigt, - trivsel, arbejdsglæde,
gældfrihed, lavkriminaliet, lav børnedødelighed, sygdomsfrihed osv osv

Din ønsketænkning om at din hvide masterrace vil oppe sig, hjalp
heller ikke nazierne i 1943-45