Adressebog og kontakter
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 18-12-10 21:53

SItuationen:
skiftet fra MB til MBP.
På MB'en ligger alle mine kontakter i adressebogen. De ligger osse på
min iPhone 3G.

Men hvordan dælen får jeg puttet dem ind i adressebog på min MBP?

Haar prøvet at importere til adressebog i MBP fra min Time Machine
backup af MB. Og fonen kan adressebog jo ikke se.

--
v.h. Mich

Fra : Per Rønne

Dato : 19-12-10 14:43

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
> Haar prøvet at importere til adressebog i MBP fra min Time Machine
> backup af MB. Og fonen kan adressebog jo ikke se.

Prøv MobileMe; her er der en prøvetid. Og adressebogen placeres »i
Skyen«, men automatisk sync de foreskellige enheder.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk