iPad skriver ikke æøå
Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-12-10 08:49

Mit iPadtastatur lave mellemrum, når jeg skriver æ,ø,å i for eksempel
denne gruppe, når jeg tilgår den via Safari.
Hvad mangler jeg at gøre?
Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-12-10 10:07

Indlægget her afkræfter jo mit spørgsmål, så ...

Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-12-10 10:14

Problemet er jo faktisk omvendt, for det er, når jeg læser dette link:
http://groups.google.com/group/dk.edb.mac/topics , at jeg ikke kan se
"æøå".
Er det osse sådan på jeres iPad?

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-12-10 18:16

Hans Houmøller <hanshoumoller@gmail.com> wrote:

> Problemet er jo faktisk omvendt, for det er, når jeg læser dette link:
> http://groups.google.com/group/dk.edb.mac/topics , at jeg ikke kan se
> "æøå".
> Er det osse sådan på jeres iPad?

det er et generelt problem på Google groups og indlæg sendt fra ældre
newsklienter ...

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-12-10 10:19

> det er et generelt problem på Google groups og indlæg sendt fra ældre
> newsklienter ...
>
> /thomas

Ok. Jeg opdagede jo osse, at det var et indæg fra en anden
skriverkarl, jeg ikke kunne se det nævnte bogstaver i.
Hans

Fra : Per Rønne

Dato : 18-12-10 20:18

> Ok. Jeg opdagede jo osse, at det var et indæg fra en anden
> skriverkarl, jeg ikke kunne se det nævnte bogstaver i.

NewsTap er en universel applikation, til såvel iPhone / iPod Touch som
til iPad.

Brug den i stedet for hvis du vil bruge usenet på din iPad. Jeg ser at
den kun koster 18 kr.; ja, det er vel et par år siden jeg købte den til
min iPhone ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 18-12-10 20:30

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> Brug den i stedet for hvis du vil bruge usenet på din iPad. Jeg ser at
> den kun koster 18 kr.; ja, det er vel et par år siden jeg købte den til

Dette er skrevet på min iPhone, i NewsTap.

--
Per Rønne

Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-12-10 20:58

Den 18/12/10 20.30, Per Erik Rønne skrev:

> Dette er skrevet på min iPhone, i NewsTap.

Ser jo fint ud.
Hans

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 25-12-10 19:58

"Hans Houmøller" skrev i meddelelsen

> Dette er skrevet på min iPhone, i NewsTap.

Ser jo fint ud.
-------------------
Jeg har lagt Newstap på min iPad, og nu skal den så konfigureres. I den
forbindelse står min iPad og loader nyhedsgrupper i "halve timer" for
tilsyneladende aldrig at blive færdig. Hva mon der sker?

Fra : Henrik 8600

Dato : 28-12-10 20:08

"Mogens (K)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> forbindelse står min iPad og loader nyhedsgrupper i "halve timer" for
> tilsyneladende aldrig at blive færdig. Hva mon der sker?

Har prøvet det samme, dog på iPhone.

Det var forkert brugernavn / kode....

Dobbelttjek?

H.