Det gule rev..
Fra : Simon

Dato : 08-08-01 20:16

Hejsasa !

Jeg er blevet inviteret på en 4 dages tur (7-17 hver dag) på det gule
rev.... er der nogen der har gode fif ?
hvilke farver ? etc. etc. etc..... man har jo hørt om kæmpe fisk derovre
fra, så jeg håber da på at fange en
enkelt til at slå min (ikke så store) rekord torsk på 13.7kg (Fra Hanne
Berit, Helsingør) ..

mange tak !

mvh.Simon

Fra : Redaktionen - Sports~

Dato : 09-08-01 13:02

On Wed, 8 Aug 2001 21:15:57 +0200, "Simon" <guden@iname.com> wrote:

> [...]
>fra, så jeg håber da på at fange en
>enkelt til at slå min (ikke så store) rekord torsk på 13.7kg (Fra Hanne

Under sektionen "Havfiskeri" på sportsfiskeri.opasia.dk kan du læse
flere artikler om fiskeriet på Det gule Rev - Herunder også hvilket
grej der anbefales til en sådan tur.

Venlig hilsen

Redaktionen på
www.sportsfiskeri.opasia.dk

Fra : Simon

Dato : 09-08-01 17:16

Hejsa,

Tak - jeg læste også lige "Havvandet rundt i år 2001" og så nr. 2 billede
....... det er sku ham jeg skal med til det gule rev, og hans rekord havkat
må det være :))
Den bliver han glad for at se .... Hvis i har flere billeder gider du så
ikke lige kontakte mig pr. email: simons@pc.dk
mange tak !

mvh.Simon

Fra : Brian

Dato : 09-08-01 14:59

Tag evt. et kig her : http://rpiil.dk/maaleren/
Det har efterhånden haft mange ture på Det Gule !.

/Brian