­Dommer advarer mod Saxo Banks metoder
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-12-10 12:26

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/dommer-advarer-mod-saxo-banks-metoder/?id=35821610

Saxo Bank der er grundlægger af saxobank partiet eller LA er kommet i de
australske myndigheders søgelys, efter at den omstridte bank har betalt
kuratoren i det krakkede investeringsselskab Sonray Capital Markets 500.000
australske dollar (2,75 millioner kroner), skriver dagbladet Børsen.

Hvad er motivet?
"Et motiv kunne være, at Saxo Bank anerkender at have gjort noget forkert og
ønsker at tilbyde erstatning med minimal omtale og minimale omkostninger.
Det vil selvfølgelig være meget prisværdigt."

Men retspræsidenten kan også se, at der kan ligge nogle knapt så ædle
motiver bag betalingen af de 500.000 australske dollar:

"Han har nu lovet de utilfredse investorer, at han vil følge sagen meget
tæt, hvis kuratorerne i konkursboet efter Sonray Capital Markets vælger at
takke ja til det kontante tilbud fra Saxo Bank. Retspræsidenten har samtidig
opfordret de knap 3000 investorer til at udvise stor forsigtighed, inden de
indgår forlig."

http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/197632/australsk_dommer_advarer_om_saxo_banks_metoder.html

Fra : DADK

Dato : 16-12-10 13:04

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> opfordret de knap 3000 investorer til at udvise stor forsigtighed, inden de

Dagens regrings-basher historie.

Og hvad så? Ole Sohn gik ned kindskyssede en diktator få uger før murens
fald.

Bliv dog voksen, kære menneske.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-12-10 13:26

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Dagens regrings-basher historie.

Arhh David nu overdriver du.

> Og hvad så? Ole Sohn gik ned kindskyssede en diktator få uger før murens
> fald.

Ja og hvad så! Det er tilgengæld noget helt andet at lokke sine medborgere
til at investere i tvivlsomme og uigennemsigtige forretninger, hvor borgere
mister deres pensionsosparinger, ja i mine ører lyder det som en
sofistikeret form for bankrøveri, efter devisen den kloge snyder den mindre
kloge. Og det er disse mennesker der har startet saxobank partiet, et parti
som du vil overdrage ansvaret for Danmark til !!! altså her er det IMHO at
politiet burde gå i aktion og ikke imod divs klimaktivister.

> Bliv dog voksen, kære menneske.

Ja hold op med drikke umådeholdent David.

Fra : DADK

Dato : 16-12-10 14:35

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> som du vil overdrage ansvaret for Danmark til !!! altså her er det IMHO at
> politiet burde gå i aktion og ikke imod divs klimaktivister.

Først tænkte jeg at jeg absolut intet clou havde ift hvad du skrev om.
Men så kommer det, Liberal Alliance. Det er ikke Saxo Bank der har
startet LA, FYI, og selv hvis de havde ville det være en god ide. Saxo
Bank har vist støttet LA med 500.000, hvis ikke jeg husker helt forkert.
Det må da være i orden. I hvert fald mere i orden end den 300-400 mio
støtte S-SF fik hvert år per automatik af fagbevægelsen. Man har ikke
talt meget om det, men da reglerne blev ændret blev der faktisk fyret
over 500 mennesker på landsplan.

> Ja hold op med drikke umådeholdent David.

Ja, det er der mange der siger. Men selv f.eks dit ævleri bliver
"logisk" igennem hvidvinsglassets dragende funkel.

Det er derfor jeg svarer dig.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-12-10 15:01

> [...]
> støttet LA med 500.000, hvis ikke jeg husker helt forkert. Det må da være

Du glemmer lige at nævne hvor det stiftende møde for LA blev holdt?, hjemme
hos ejeren af Saxobank Lars Seier Christensen.

> [...]
> meget om det, men da reglerne blev ændret blev der faktisk fyret over 500

Og du ser ikke et problem i at et marionet-teater bliver en del af
regeringsgrundlaget!!. Fordi det er den der betaler for musikken der
bestemmer hvad der skal spilles og derfor navnet "Saxobankpartiet"

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-12-10 15:26

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
ied63j$blo$1@speranza.aioe.org:

> Du glemmer lige at nævne hvor det stiftende møde for LA blev holdt?,
> hjemme hos ejeren af Saxobank Lars Seier Christensen.

Du omgås Zobel-familien, men ikke Seier Christensen? Tsk. tsk, Flemse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-12-10 15:50

> [...]
> ied63j$blo$1@speranza.aioe.org:

> Du omgås Zobel-familien, men ikke Seier Christensen? Tsk. tsk, Flemse.

Jeg gik for mange år siden til yoga og mødte bla mange andre Henriette Zobel
og fik i årene1991-1992 et par invitationer til at besøge Zobel familien ude
på Fredheimsvej i Vedbæk. Af Zobel familien kender jeg kun Henriette og det
meget overfladisk. Jeg har aldrig mødt Rigmor Zobel hvis det er det du
hentyder til. Jeg har været ansat som opvasker og portør i lufthavnen og har
i den forbindelse været med til at servere kaffe og kager for dronningen!.
Jeg fik dog ikke lov til at entrere ind i selve VIP rummet pga min
arbejdsuniform. Så har jeg besøgt Nordkorea hvor vi fik lov til at bestige
VIP podiet, for der at stå sammen de udenlandske diplomater og millitær
attacher i vores stiveste puds foran selveste Kim Jong Il (At hylde Kim
Jong Il det var mit livs største oplevelse) meget bedre end besøge Zobel
familien eller bringe ugiftig kaffe til kongefamilien.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-12-10 21:24

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>stiveste puds foran selveste Kim Jong Il (At hylde Kim Jong Il det var mit

Ham Kim Jong, er det ikke ham her?

http://thestar.blogs.com/.a/6a00d8341bf8f353ef0120a64635a2970b-pi

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-12-10 21:53

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4d0a757d$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ham Kim Jong, er det ikke ham her?
>
> http://thestar.blogs.com/.a/6a00d8341bf8f353ef0120a64635a2970b-pi
>
> Venlig Hilsen
> Michael Meidahl Jensen

Det her skal du få betalt, jeg skriver til Nordkorea og vedlægger en kopi af
dit indlæg.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-12-10 22:07

On Thu, 16 Dec 2010 21:53:29 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Det her skal du få betalt, jeg skriver til Nordkorea og vedlægger en kopi af
> dit indlæg.

ROTFL. Smut ned i Rema 1000 og køb dem her:

http://akvariesiden.akvariefisk.dk/storage/debat/D2764889-112F-103E-1142364D308DC221.jpg

Fra : DADK

Dato : 16-12-10 23:07

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du glemmer lige at nævne hvor det stiftende møde for LA blev holdt?, hjemme
> hos ejeren af Saxobank Lars Seier Christensen.

Og hvad så. Hjemme hos store mennesker tænkes der store tanker. Jeg er
faktisk fan af Lars Seier, for han har prøvet igen og igen med den ene
ide efter den anden gennem årene. Blevet skældt ud på TV osv. Nu har de
faktisk fået succes, og så skal det være mistænkeligt at de har fået
succes i sig selv.

For et par år siden valgte Seier at få genoptrykt romanen "Atlas
shrugged" (på dansk "Da verden skælvede") og sendte et eksemplar til
alle politikere. Du kan selv stadig nå at få et eksemplar, hvis du
skriver en mail til Seier, den bliver helt sikkert sendt vederlagsfrit
og uden du skal betale porto.

Atlas Shrugged er i øvrigt blevet parodiseret i Simpsons som noget positivt.

> [...]
> regeringsgrundlaget!!. Fordi det er den der betaler for musikken der
> bestemmer hvad der skal spilles og derfor navnet "Saxobankpartiet"

Det er vist dig der ikke kan holde rytmen.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-12-10 17:16

On Thu, 16 Dec 2010 13:04:09 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

>Dagens regrings-basher historie.
>
>Og hvad så? Ole Sohn gik ned kindskyssede en diktator få uger før murens
> fald.

Den tid har ikke meget med politik idag at gøre så angrib Sohn på hans
lovforslag og muslimvenlighed NU

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-12-10 19:32

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" skrev i meddelelsen

>Saxo Bank der er grundlægger af saxobank partiet eller LA er kommet i de

PLONK