MS Windows
briani 27239
win 7 - Download updates virker ikke - Cod~
Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 17-12-10 22:50

Hej gruppe,

Jeg har en Lenovo G550 med win 7 Home Edition installeret.
Her på det sidste kan den pludselig ikke hente hverken windows updates
eller updates til Microsoft Sequrity Essentials mere - hvis jeg
forsøger, så kommer den med fejlen "Code 80072EFE Windows Update
encoutered an unknown error.

Jeg har googlet en del, og kan se at det åbenbart er en fejl mange er
stødt på - men det er desværre ikke lykkedes mig at finde et fix.

Er der nogen her om har erfaringer med denne fejl, og som kender til en
måde at få den fjernet ?

Andreas M. Hansen

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 18-12-10 11:38

Den 17/12/10 22.54, scootergrisen skrev:
> http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Windows-Update-error-80072efe-or-80072f76

Tak for svaret - men alle de råd der gives på den side er desværre
allerede afprøvet uden succes

Andreas M. Hansen