Problemer med Explorer 5,0
Fra : Bent Jensen

Dato : 08-08-01 20:05

Hej

Jeg er ny her i gruppen, og undskylder hvis dette her er været oppe før, men
prøver alligevel
Har netop indkøbt ny PC og install. div. programmer, incl. 98ME og Explorer
5,0
Ville så install. Zonelab firewall, hvorefter min PC gik "bananas" -
Firewall vil/kan ikke installeres, og hvad meget værre er, at hver eneste
gang jeg forsøger at gå på en sikker forbindelse, f.eks netbank & min egen
hjemmeside stopper min
Explorer og går død - hvilket medfører ctrl+alt+delete
Nogle gode råd, eller er det den sure omgang med Format C ?????
På forhånd tak for hjælpen

Fra : Madsen

Dato : 08-08-01 20:14

"Bent Jensen" <Felibe@post.tele.dk> skrev:

> [...]
> Explorer og går død - hvilket medfører ctrl+alt+delete
> Nogle gode råd, eller er det den sure omgang med Format C ?????

Hej Bent,

Det har nok ikke så meget med hardware at gøre, men ok.

Det skulle vel aldrig tænkes at du har Norton Antivirus installeret?
De fejl du snakker om minder utrolig meget om de problemer du
kan læse om på dette link:
<http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2628>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : mna

Dato : 09-08-01 14:25

Du kan også prøve at opgradere din Explorer med windowsupdate, som findes i startmenuen.

Mvh.
Mikael

Fra : Bent Jensen

Dato : 09-08-01 21:02

Hej

tak for de gode råd - det var Norton der var på spil, men nu funker det igen

Fra : Mr.Stone Free

Dato : 11-08-01 22:18

Hej
Af mærkelige grunde dur ME ikke,tænk på at næsten alle maskiner der laves
til privat kører 98SE,og hvor lang tid har ME ikke været på marked,så en
format+fdisk/ mbr,en ny 98se,så kører det.
MVH
Søren