MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke læse D drevet førend genstart.
Fra : Viktor Andersen

Dato : 16-12-10 22:20

Hej,

Jeg håber I kloge hoveder kan hjælpe mig. Min putter er begyndt med ikke at
kunne finde mit d drev første gang jeg koldstarter.

Jeg bliver nødt til at genstarte, hvorefter alt er ok. Dette sker 9 ud af
10 tilfælde.

Er det fordi, at den ikke lukker ordentlig ned, når jeg stopper eller hvad?

Hvad kan jeg gøre? Operativsystem Windows 7 Home Premium.

Hilsen

Viktor

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-12-10 22:29

Viktor Andersen skrev:

> Hvad kan jeg gøre?

Pil disken ud, og få den undersøgt på en
anden maskine, enten direkte på et kabel
eller via en harddiskboks til usb.

Prøv om du kan finde test-software på
producentens hjemmeside - eller andre
programmer der kan teste diskens tilstand.

Umiddelbart lyder det som om den er ved at
dø - så skal du hurtigst muligt redde indholdet
over på et andet medie.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-12-10 22:32

Viktor Andersen skrev:

> Min putter er begyndt med ikke at kunne finde mit d drev

hvad er d drevet for en, er det en partition på en harddisk (evt. hvor
andre partitioner kan findes) eller et cd / dvd drev ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Viktor Andersen

Dato : 18-12-10 11:47

Hej Ivan,

Nej, jeg har en harddisk som jeg har partioneret, således at jeg har et c
drev med styresystemet og et d drev med alle preogrammer på.

Hilsen

Viktor