streaeme DR tv på Macabook
Fra : Hans Houmøller

Dato : 17-12-10 22:56

Jeg har en MacBook, hvor jeg gerne vil se DR-live tv, men jeg kan kun få
lyden til at virke.

Hvad skal jeg foretage mig?

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-12-10 22:59

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Jeg har en MacBook, hvor jeg gerne vil se DR-live tv, men jeg kan kun få
> lyden til at virke.
>
> Hvad skal jeg foretage mig?

opdater til den nyeste Flash player plugin ?

Fra : Hans Houmøller

Dato : 17-12-10 23:42

Den 17/12/10 22.58, Thomas von Hassel skrev:

> opdater til den nyeste Flash player plugin ?

Det prøver jeg.

Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-12-10 00:00

Den 17/12/10 23.41, Hans Houmøller skrev:

Har både opdateret Safari og installeret Adobe Flash Player, men det
virker stadig ikke. Hvad mangler jeg mon at gøre?

;- Hans

Fra : Niels

Dato : 17-12-10 16:22

> Har både opdateret Safari og installeret Adobe Flash Player, men det
> virker stadig ikke. Hvad mangler jeg mon at gøre?
>
> ;- Hans

Kan du se programmerne her:

www.dr.dk/nu

?

- de kører alle i Flash.

--
Niels

Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-12-10 01:10

Den 18/12/10 00.21, Niels skrev:
> www.dr.dk/nu
>
> ?
>
> - de kører alle i Flash.
>
> --
> Niels

Har lige testet, men det virker kun med lyd.

Hans

Fra : Robert Piil

Dato : 19-12-10 01:54

Den 17-12-2010 22:56, Hans Houmøller skrev:
> Jeg har en MacBook, hvor jeg gerne vil se DR-live tv, men jeg kan kun få
> lyden til at virke.
>
> Hvad skal jeg foretage mig?

Prøv :

http://gixmo.dk/DRvideo/

--
Robert Piil

Fra : Robert Piil

Dato : 19-12-10 01:55

Den 19-12-2010 01:54, Robert Piil skrev:

> Prøv :
>
> http://gixmo.dk/DRvideo/

....og det er selvfølgelig ikke live
Det havde jeg lige overset i skyndingen.

--
Robert Piil