kabel med to ens ender?
Fra : Hans Houmøller

Dato : 17-12-10 20:37

Jeg har Googlet lidt og kigget på Apple.dk m.fl., men jeg er ikke stødt
på det, jeg godt kunne bruge:

kan man få et kable med samme stik (dock) i begge ender, så man kan
bruge et eksternt tastatur til en iPad og selv vælge, hvad led, pad'en
skal vende? Som det er nu, kan man kun tilslutte en iPad på et eksternet
tastatur i lodret stilling.

Hans

Fra : Andreas M.

Dato : 18-12-10 12:15

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:
> [...]
> et eksternt tastatur til en iPad og selv vælge, hvad led, pad'en skal
> vende? Som det er nu, kan man kun tilslutte en iPad på et eksternet

Hvorfor ikke bare købe et Bluetooth tastatur?

--
Andreas M.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 18-12-10 08:45

On 18 Dec., 12:14, Andreas M. <andr...@ravnmoeller.dk> wrote:

> Hvorfor ikke bare købe et Bluetooth tastatur?
>
> --
> Andreas M.

Kan man få et sådant til Mac?
Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-12-10 16:50

Hans Houmøller <hanshoumoller@gmail.com> wrote:

> Kan man få et sådant til Mac?

.... ja, du kan få et bluetooth tastatur som virker både på mac og på din
iPad ... et kablet tastatur vil kun virke på mac ....

/thomas

Fra : Andreas M.

Dato : 19-12-10 12:37

http://store.apple.com/dk/product/MC184DK/A