iPhone crasher når man optager video?
Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 16-12-10 22:39

Min iPhone 3GS har fået en kedelig vane her på det sidste med at blive
dødfornærmet og forlange iTunes-gendannelse. Der har været overvægt af
tilfældene når den har optaget video i længere tid (over en halv time),
men jeg kan ikke umiddelbart finde nogen lidelsesfæller med samme
symptomer på nettet.

Jeg prøvede at prikke lidt rundt i XCode men det ser ikke ud til at der
er crash-logs fra disse tilfælde, så det er lidt svært at gætte hvad
problemet er.

Er der evt nogen af hajerne herinde der har gode tips til hvordan jeg
finder ud af hvad den er sur over så jeg kan slippe af med det igen?

(Jeg har nyeste iPhone-firmware og den er ikke knækket.)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-12-10 22:40

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101216 <nospam0002+20101216@gmail.com> wrote:

> [...]
> finder ud af hvad den er sur over så jeg kan slippe af med det igen?
>
> (Jeg har nyeste iPhone-firmware og den er ikke knækket.)

en ting du kan prøve er at lave en restore uden at smide en backup på
..... det har løst underlige ting hos mig før.

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-01-11 20:41

> en ting du kan prøve er at lave en restore uden at smide en backup på
> .... det har løst underlige ting hos mig før.

Jeg har nu fiflet lidt med det og det er stadig galt med at den går i
"Ingen service" og "iPhone skal gendannes". Det eneste mønster jeg kan
se er at den gør det hyppigst når jeg rejser i sjældent besøgte egne.
Det plejer at hjælpe at slukke den HELT i et stykke tid når den får
nykker, men det er jo ikke en langtidsløsning. I dag gav den sorte
striber på skærmen da jeg bad den slukke.

Jeg kan se det på den at den bliver træg når det skal til at ske -
kameraets blændelukkeanimation bliver 2-3 gange så langsom - men jeg har
som sagt ikke kunne se andet mønster end at det måske har med at gøre
med svage signalforhold.

Den er crashet to gange efter 10 minutters videooptagelse med meget
svagt mobilsignal. MÃ¥ske er der noget der?

Er der nogen der har set noget lignende nogen steder, eller skal jeg
bare til at i gang med at forlange en telefon der fungerer som den skal?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-01-11 16:43

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110111 <nospam0002+20110111@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der har set noget lignende nogen steder, eller skal jeg
> bare til at i gang med at forlange en telefon der fungerer som den skal?

Lyder som en fejl i hardware... sikkert ram ... ned og brok dig :)

/thomas