Jøder forsvind mens i kan
Fra : Martin Larsen

Dato : 15-12-10 08:21

Frits Bolkestein tidl EU-kommissær udtaler bl.a., at

“Jøderne har ingen fremtid i Holland”.

Ifølge JP siger Bolkestein, at de omkring 40.000 jøder, der bor i
Holland, er under voldsomt pres fra især unge, aggressive marokkanere,
og de hollandske politikere vil ikke med de nuværende integrationstiltag
være i stand til at bekæmpe den voksende antisemitisme.

Derfor bør “agtpågivende” jøder rådgive deres børn til at emigrere til
USA eller Israel på grund af, hvad Bolkestein kalder “den udbredte
antisemitisme blandt unge marokkanere, der bliver flere og flere”.
http://blogs.jp.dk/setfrahoejre/2010/12/13/de-hollandske-j%C3%B8der-uden-fremtid/

Det er det Holland der gav Baruch Spinoza's bedsteforældre asyl, som nu
kan fuldføre Hitlers planer vha muhammedanerimport.

Mvh
Martin

Fra : El Trabajador

Dato : 15-12-10 10:55

> [...]
>
> Det er det Holland der gav Baruch Spinoza's bedsteforældre asyl, som
> nu kan fuldføre Hitlers planer vha muhammedanerimport.

Muhamedanisme og nazisme er jo også to sider af samme sag.
--
El Trabajador

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-12-10 20:42

"El Trabajador" skrev i meddelelsen news:iea39t$687$1@speranza.aioe.org...

Muhamedanisme og nazisme er jo også to sider af samme sag.

-Så må du jo være i et godt selskab!

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-12-10 18:08

Arne H. Wilstrup <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen
4d0919e9$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Muhamedanisme og nazisme er jo også to sider af samme sag.
>
> -Så må du jo være i et godt selskab!

Hvorfor egentlig, stalinist? Hvor ligger "pointen" i ovenstående?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Wilstrup

Dato : 16-12-10 18:21

"Jens Bruun" skrev i meddelelsen

> [...]

> -Så må du jo være i et godt selskab!

Hvorfor egentlig, stalinist? Hvor ligger "pointen" i ovenstående?

Nu er du jo ikke den skarpeste kniv i skuffen, nazist, men det nazister jo
aldrig.

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-12-10 05:10

On 12/16/2010 06:21 PM, Wilstrup wrote:

> [...]
>
> Hvorfor egentlig, stalinist? Hvor ligger "pointen" i ovenstående?
>

> Nu er du jo ikke den skarpeste kniv i skuffen, nazist, men det nazister

Der mangler et verbum, tror jeg.
Burde røde degne ikke kende til korrekt grammatik?

Fra : DADK

Dato : 17-12-10 06:22

Arne H. Wilstrup wrote:

> "El Trabajador" skrev i meddelelsen news:iea39t$687$1@speranza.aioe.org...
>

> Muhamedanisme og nazisme er jo også to sider af samme sag.
>
> -Så må du jo være i et godt selskab!

Naturligvis valgte Arne H. Wilstrup - af alle tråde - at kommentere et
indlæg der handlede om jøder, og som er kritisk ift indvandringen.

Det eneste man kan glæde sig over, er, at der vel går en 20-30 år max,
så er den hippie-generation der solgte Danmark for en stak humanistiske
pindemadder gået i graven, og vi andre kan så begynde at bygge samfundet
op på ny.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-10 07:02

TIP----TIP OLDEFORÆLDRE

>Muhamedanisme og nazisme er jo også to sider af samme sag.

Ku muslimer har skabt et Luftwaffe der var så tæt ved at lammetæve
resten af verden

Der er værre ligheder mellem Godhedsindustri og Islam

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-12-10 08:12

On 12/16/2010 07:02 AM, Bo Warming wrote:

> TIP----TIP OLDEFORÆLDRE

NEJ BW - TIP: ret ikke ML, når du intet ved
Spinozas bedstefar kom til Rotterdam ca 1615.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-10 12:08

On Thu, 16 Dec 2010 08:12:20 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>NEJ BW - TIP: ret ikke ML, når du intet ved
>Spinozas bedstefar kom til Rotterdam ca 1615.

Barach Spinoza søgtes myrdet af jøder i Amsterdam der var kritiske
overfor hans geniale panteisme/der blev misforstået som ateisme.

Du har ret i at min beretning af generationslængde var gal, så ML kan
tænkes at have ret

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-12-10 13:18

On 12/16/2010 12:08 PM, Bo Warming wrote:

> Barach Spinoza søgtes myrdet af jøder i Amsterdam der var kritiske
> overfor hans geniale panteisme/der blev misforstået som ateisme.

Nej, han bragte tvivl om mosebøgernes autencitet, ved at analysere
sprogets ælde i de forskellige bøger. Han blev derpå forbandet af
jøderne iflg en usikker kilde.

> Du har ret i at min beretning af generationslængde var gal, så ML kan
> tænkes at have ret

Of course

Fra : Nicky

Dato : 15-12-10 13:37

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det er det Holland der gav Baruch Spinoza's bedsteforældre asyl, som nu
> kan fuldføre Hitlers planer vha muhammedanerimport.

Bolkestein, hvem han så end er, kan få langfingeren herfra.

Fra : @

Dato : 15-12-10 14:08

On Wed, 15 Dec 2010 13:37:07 +0100, "Nicky" <notvalid@hotnotmail.com>
wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

>Bolkestein, hvem han så end er, kan få langfingeren herfra.

hvorfor -
tåler du ikke folk som bringer fakta?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Nicky

Dato : 15-12-10 15:14

"@" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

> hvorfor -
> tåler du ikke folk som bringer fakta?

Hvorfor kan du ikke se skoven for bare træer?

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-12-10 18:10

Nicky <notvalid@hotnotmail.com> skrev i meddelelsen
4d08cd21$0$23763$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvorfor kan du ikke se skoven for bare træer?

Hvorfor sætter du dig ikke ind i sagerne, inden du giver Bolkenstein
fingeren? Måske han har et underforstået budskab, der er værd at lytte til.
Men du er måske ikke så god til underforståelser?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.