Hvad er det dog for et mystisk lydkort jeg~
Fra : just@forget.net

Dato : 08-08-01 20:02

Hej

Normalt kan jeg finde den rette SW til et lydkort, men her er jeg
kørt fast for alvor:

Kortet er 12 x 10,5 cm uden et kendt logo. I stedet er trykt en
symbol fulgt af 88, samt 94-O, 9827.

På oversiden siddet en stor chip mærket Creative 5507 5507000101.
En mindre chip er mærket AKM AK4531-VQ. Kortet er mærket med
Partno4001045701.
På undersiden sidder en papirlabel med følgende:
C164799 SBPCI 128 9832, Assyno: 01 rev: C
Og en anden lap med: U005225.

Jeg skulle gerne have dette kort til at køre under Win98 2.edit,
men kortet bliver ikke genkendt - og software fulgte der
'naturligvis' ikke med!

Kender du tilfældigvis dette kort, så giv mig venligst et tip om,
hvad det er for et, så jeg kan søge efter den rette SW.

TIA

Henning

Fra : JLL

Dato : 08-08-01 20:09

> [...]