Biblen som tekstfil
Fra : Vidal

Dato : 14-12-10 14:35

Er der nogen, der ved om den er på nettet. Helst en
ren tekstfil?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ole Madsen

Dato : 14-12-10 15:09

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen, der ved om den er på nettet. Helst en
> ren tekstfil?

guttenberg projektet har måske

Ole

Fra : Henning Christiansen

Dato : 14-12-10 23:21

--
Hilsen Henning
"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, der ved om den er på nettet. Helst en
> ren tekstfil?
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Jeg har for nogle år siden fisket en oversættelse fra 1933. Den ligger som
worddokument. Vil du have den?

(Det er ganske vist ikke smart med et redigerbart dokument, men hvis man er
utilfreds med teksten kan man jo bare rette den . Det skal siges, at jeg
har været meget omhyggelig med ikke at ændre på noget!

--
Hilsen Henning

Fra : Henning Christiansen

Dato : 14-12-10 23:51

--
Hilsen Henning
"Henning Christiansen" <Christiansen@lic-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er utilfreds med teksten kan man jo bare rette den . Det skal siges, at
> jeg har været meget omhyggelig med ikke at ændre på noget!

Her er den:

http://www.backwood.dk/biblen-1937-elektronisk/hela-3.txt

--
Hilsen Henning

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-12-10 06:30

Tak

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-12-10 11:04

Henning Christiansen skrev i

> Her er den:
>
> http://www.backwood.dk/biblen-1937-elektronisk/hela-3.txt

Mange tak

Fra : Vidal

Dato : 15-12-10 11:37

Den 14-12-2010 23:51, Henning Christiansen skrev:

Tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 16-12-10 16:17

On Tue, 14 Dec 2010 14:34:40 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Er der nogen, der ved om den er på nettet. Helst en
>ren tekstfil?

hvilken af dem?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Vidal

Dato : 16-12-10 20:03

Den 16-12-2010 16:17, @ skrev:

> hvilken af dem?

Ja, helst ville jeg have den autoriserede fra 1992, men
det er nok urealistisk at tro, den ligger på nettet, jeg ved
slet ikke om den findes som tekstfil.

GT fra 1933 og NT fra 1948 er også i orden.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard