MS Windows
briani 27239
Kalender uge 51 2010?
Fra : Martin Ploug

Dato : 14-12-10 19:04

Hej

Jeg kunne godt bruge en eller anden kalendervisning bare
for uge 51 2010, som jeg kan skrive ud.
Findes der et eller andet nemt, hurtigt og gratis fra nettet?
Jeg ved, at jeg kan hente noget med Word 2007, men
er der noget, hvor der er god plads til at skrive noget for
hver dag?

Venlig hilsen
Martin

Fra : Max

Dato : 14-12-10 19:09

Hej Martin

> Jeg ved, at jeg kan hente noget med Word 2007, men
> er der noget, hvor der er god plads til at skrive noget for
> hver dag?

Lav en tabel med 7 felter i Word, sværre er det ikke.

Max

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-12-10 19:13

Den 14-12-2010 19:09, Max skrev:
> Hej Martin

> Lav en tabel med 7 felter i Word, sværre er det ikke.

Du har ret, det havde jeg ikke lige tænkt på
Tak.

Fra : Per H

Dato : 14-12-10 19:24

On Tue, 14 Dec 2010 19:04:21 +0100, Martin Ploug <mploug@pc.dk> wrote:

> [...]
>Jeg ved, at jeg kan hente noget med Word 2007, men
>er der noget, hvor der er god plads til at skrive noget for

kalendersiden.dk

per

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-12-10 19:32

Den 14-12-2010 19:24, Per H skrev:

> kalendersiden.dk

Hej

Tak.
Jeg kender godt kalendersiden, men jeg vil gerne bare have for
uge 51 og med god plads til at skrive noget for her dag.
Jeg har nu lavet en tabel i Word, som Max foreslog, og jeg tror
det fungerer til mit formål.

Venlig hilsen
Martin