Iphone vil ikke synce, "ukendt fejl" ??
Fra : jagge

Dato : 14-12-10 23:20

Hey

Jeg er ved at installere en FED ny Imac for min søster, quadcore og hele
svineriet.

Hun har en Iphone som hun har haft sync problemer med på pc. Hun har dog
brugt den fligtigt og den er fyldt op med alskens filer og vigtige
billeder.

MEN nu har vi installeret den nyeste Itunes på den nye Imac og når vi
prøver at synce får vi fejlen "ukendt fejl" sync kunne ikke
gennemføres........

Hva dælen gør man så. Der er mulighed for at opdatere telefonen til 4.2
men det ved jeg ikke om jeg tør starte op når der ingen backup er ??
Har nogen et tip ??

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-12-10 00:10

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
>
> Hva dælen gør man så. Der er mulighed for at opdatere telefonen til 4.2
> men det ved jeg ikke om jeg tør starte op når der ingen backup er ??

ingen backup ? .. hun syncer vel telefonen med hendes gamle pc ?

/thomas

Fra : jagge

Dato : 15-12-10 17:31

> ingen backup ? .. hun syncer vel telefonen med hendes gamle pc ?
>
> /thomas

Det er det dumme. Hun har ikke kunne få det til at funge ordentligt men
er blevet ved med at bruge den så der er en en MASSE billeder etc på den
hun ikke vil miste..... Catch22 håber nogen har et bud på hvordan den
gorgiske knude kan løses.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-12-10 17:57

> [...]
> er blevet ved med at bruge den så der er en en MASSE billeder etc på den
> hun ikke vil miste..... Catch22 håber nogen har et bud på hvordan den

dropbox ... lav en ny konto, installer det gratis app på telefonen ..
kopier alle billeder ud på dropboxen

/thomas