e-mail på nokia 5230
Fra : js

Dato : 12-12-10 15:48

jeg kan modtage email på telefonen, men jeg kan ikke sense.
Hvad har jeg gjort forkert
jeg bruger dansk kabeltv mail
og det ser ud til at den er sat rigtig op

indgående server er pop3. danskkabeltv.dk port er standard (10)
og udgående er smtp.danskkabeltv.dk port er standard (25)
Sikkerhed er slået fra
adgangspunkt er 3
nogen der har en ide om hvad der er gal

--
Mvh.
Jørgen Søndergaard

Fra : Mcwm

Dato : 12-12-10 16:13

Den 12-12-2010 15:47, js skrev:
> [...]
>
> indgående server er pop3. danskkabeltv.dk port er standard (10)
> og udgående er smtp.danskkabeltv.dk port er standard (25)

Enten skal sikkerhed(Brugernavn og password)slås til eller også skal du
benytte din mobils netudbyders smtp.

Venligst
Mcwm

Fra : js

Dato : 12-12-10 17:57

Den 12-12-2010 16:12, Mcwm skrev:

> Enten skal sikkerhed(Brugernavn og password)slås til eller også skal du
> benytte din mobils netudbyders smtp.
>
> Venligst
> Mcwm

Jeg er ikke hel klar over hvad du mener, men brugernavn og password er
indtastet.Men jeg har fået skidtet til at virke efter en uge med
utallige forsøg.

der er under sikkerhed 3 muligheder. Slået fra som den er på pcen, eller
start TLS, hvad det så er for en størrelse og i midten SSL/TLS som den
kører på efter at jeg har acc. at den er usikker og givet lov til at den
bruger den fremover

Men tak for hjælpen og et lynhurtig svar

God jul

--
Mvh.
Jørgen Søndergaard