Terror i stockholm
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 12-12-10 14:18

Jeg tror at der var tale om en deprimeret personlighedsforstyret ung mand.
Egentlig undrer valget af eksplosiver mig og jeg tror ikke
at han ville slå nogen ihjel, når virkelig kom til stykket. Jeg troede at
alle
vidste at man kan lave rigtigt sprængstof af at blande NPK gødning (af en
god kvalitet) med Dieselolie. (valget af detonator skal jeg nok undlade at
nævne men at lave rørbomber med nytårsfyrværkeri er mildt sagt ikke
særligt effektivt.

Og så skal vi lige ha en hoved-afskærings video. Denne her er en ny en af
slagsen.

http://www.justsicknetwork.com/index.php/Executions/decapitation-video.html

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 13-12-10 22:29

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
> Jeg tror at der var tale om en deprimeret personlighedsforstyret ung mand.

Det der er begyndt at irritere mig er, at hver gang der er tale om
terrorisme i Skandinavien, har dansk tv travlt med at henvise til hvilket
prægtigt bombemål Nørreport Station vil være - og man ser billeder af det
herligste menneskemylder ved stationen.
Også i dag har det kørt, så selv den mest talentløse, men rabiate islamist
ikke kan undgå at opdage det.

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's if replying by e-mail.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-12-10 22:35

Poul E. Jørgensen <33@AAGVDNET.DK> skrev i meddelelsen
85edb$4d06908b$5b96e0a8$977@news.jay.net:

> [...]
> billeder af det herligste menneskemylder ved stationen.
> Også i dag har det kørt, så selv den mest talentløse, men rabiate

No harm done. Muslimer er tydeligvis ikke de allerskarpeste knive i skuffen,
så tingene skal VIRKELIG skæres ud i pap, før de fanger den.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.