Du gamla, du fria...
Fra : Leif Hertsvik

Dato : 12-12-10 12:17

Sverige er det landet i verden som er mest innvandringsvennlig, og ikke
minst mest islamvennlig. Vi vet jo at Mona Sahlin mener at Sverige ikke
har kultur, en oppfatning hun åpenbart deler med mange. Den påstått
manglende kulturen skal i alle fall erstattes med ukultur.

Svenskene har satt seg selv til side til fordel for innvandrere. De har
gjort det av fri vilje og det har vært en planlagt politikk. En skulle jo
tro at alle muslimer er fornøyd med Sverige og svenskene. Men, så viser
det seg altså at sosialistenes teori ikke virker. Gale muslimer blir
altså ikke mindre gale av å bli smilt til.

Det er ikke nødvendigvis de skarpeste knivene i skuffen som blir sendt ut
for å terrorisere. Muslimene er omtrent like flinke til å sprenge bomber
som de er til alt annet.

For noen uker siden krøp en nordafrikaner rundt i en park i København.
Det eneste han oppnådde med sine terrorplaner var å skade seg selv på
hotellrommet. Irakeren i Sverige i går, klarte ikke å knerte mer enn seg
selv, etter at bare ett av i alt seks rør gikk av. Martyrdøden ble ikke
helt slik han planla.

Man skal likevel ikke kimse av mislykkede terrorister. Det er ikke
uvanlig at det går galt ved første forsøk. Et eksempel er World Trade
Center. Muslimenes første terrorforsøk var mislykket. Bomben gikk av, men
forvoldte ikke på langt nær så mye skade som man hadde håpet på. 8 år
senere ble jobben gjort.

Det er ikke mange ukene siden svenskene avslørte og forhindret en
terrorhandling i Göteborg. Nå er altså en ny terrorhandling mer eller
mindre avverget. Ingen med litt lys på loftet tror at dette var det siste
forsøket.

Vi som ikke tror at terrorister blir snille av flere smil og mer penger,
kommer til å si “Hva var det jeg sa?” til vi blir sprengt i fillebiter.

Fra : Sigvald

Dato : 12-12-10 05:41

On Dec 12, 12:17 pm, Leif Hertsvik <leif_herts...@hertsvik.no> wrote:

> [...]
>
> Vi som ikke tror at terrorister blir snille av flere smil og mer penger,
> kommer til å si “Hva var det jeg sa?” til vi blir sprengt i fillebiter.

Leif Hertsvik fremstår her som en ny norsk islam-ekspert! Hjertelig
velkommen skal du være til NSPD/NSPI.

Sigvald

Fra : @

Dato : 12-12-10 14:32

On Sun, 12 Dec 2010 04:40:43 -0800 (PST), Sigvald <sigvald4@yahoo.no>
wrote:

>Leif Hertsvik fremstår

igen ingen debat udelukkende det vanlige personfnidder fra Sigvald

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Sigvald

Dato : 12-12-10 07:09

On Dec 12, 2:32 pm, "@" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> igen ingen debat udelukkende det vanlige personfnidder fra Sigvald

Igjen en tullete avsporing fra danske @s side. @ skjønner du virkelig
ikke at du skader debatten når du for det første retter fokus mot
meningsfeller, og når du for det annet bruker meningsløse kauderwelske
uttrykk som "personfnidder" i en inter-skandinavisk sammenheng. Jeg
håper at Leif Hertsvik viser seg å takle sin rolle som islam-ekspert
enn det du har klart.

Sigvald

Fra : @

Dato : 12-12-10 16:23

On Sun, 12 Dec 2010 06:08:46 -0800 (PST), Sigvald <sigvald4@yahoo.no>
wrote:

>Igjen en tullete avsporing

ja

og det er du mester i,

du debaterer ikke, men starter med personfnidder

husk på havd DU startede med

Sigvald:Leif Hertsvik fremstår

altså DU vil ikke debatten, men gør udelukkende i personfnidder

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ivannof

Dato : 14-12-10 13:20

"Sigvald" skrev i meddelelsen

> [...]

> kommer til å si “Hva var det jeg sa?” til vi blir sprengt i fillebiter.

Leif Hertsvik fremstår her som en ny norsk islam-ekspert! Hjertelig

Ja, skyd på manden og ignorer budskabet!

Det er ikke debat - det er debilt.

Hilsen Ivan

Fra : Pelle Thomsen

Dato : 12-12-10 14:33

On 12.12.10 12.17, Leif Hertsvik wrote:

> Vi som ikke tror at terrorister blir snille av flere smil og mer penger,
> kommer til å si “Hva var det jeg sa?” til vi blir sprengt i fillebiter.

Mistenkeliggjøring og demonisering kjenner vi fra 30 åras tyskland,
men din freudianske slip å stave ut sin egen angst og redsel er jo
litt morsom da, det skal du ha.

Fra : @

Dato : 12-12-10 16:26

On Sun, 12 Dec 2010 14:32:37 +0100, Pelle Thomsen <noen@noe.no> wrote:

>Mistenkeliggjøring og demonisering kjenner vi fra 30 åras tyskland,

jeps,

og ser man TV fra arabiske lande kan man hurtigt se at araberne har
taget meget ved lære af deres ideologiske forbilleder

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Per Rønne

Dato : 12-12-10 21:26

Leif Hertsvik <leif_hertsvik@hertsvik.no> wrote:

> For noen uker siden krøp en nordafrikaner rundt i en park i København.
> Det eneste han oppnådde med sine terrorplaner var å skade seg selv på
> hotellrommet.

En tjetjener med belgisk statsborgerskab med kun et ben ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Laffen

Dato : 14-12-10 01:55

On 12 Des, 12:17, Leif Hertsvik <leif_herts...@hertsvik.no> wrote:
> [...]
>
> Vi som ikke tror at terrorister blir snille av flere smil og mer penger,
> kommer til å si “Hva var det jeg sa?” til vi blir sprengt i fillebiter.

Tiden burde snart være inne til at "Gutta på skau'n" lignede grupper
fra krigens dager ble vekket til live igjen og startet arbeidet med å
befri Kongeriket Norge fra vår tids fascister.

Fra : C Lund

Dato : 14-12-10 10:48

In article
<ec3e1841-286e-4b87-afb8-4f5e3b51586b@r40g2000prh.googlegroups.com>,
Laffen <myggl548@nyms.net> wrote:

> Tiden burde snart være inne til at "Gutta på skau'n" lignede grupper
> fra krigens dager ble vekket til live igjen og startet arbeidet med å
> befri Kongeriket Norge fra vår tids fascister.

Du er virkelig langt borte, du.

--
C Lund

Fra : Stein

Dato : 14-12-10 12:46

"C Lund" <christopher.lund@getmailSPAMBLOCK.no> wrote in message
> In article
> <ec3e1841-286e-4b87-afb8-4f5e3b51586b@r40g2000prh.googlegroups.com>,

> Du er virkelig langt borte, du.
> C Lund

Kjære christopher
Jeg tror ikke du skjønner grenselandet mellom humor og fakta

Fra : Ivannof

Dato : 14-12-10 13:21

"Leif Hertsvik" skrev i meddelelsen news:8mjpa3F9e5U3@mid.individual.net...

Vi som ikke tror at terrorister blir snille av flere smil og mer penger,
kommer til å si “Hva var det jeg sa?” til vi blir sprengt i fillebiter.
Hvis du smiler til et rovdyr, tror den du viser tænder!

Hilsen Ivan