MS Windows
briani 27239
Hvofor så mange ens mapper i Win7?
Fra : Mr. Mox

Dato : 12-12-10 11:04

Hvorfor er der så mange ens mapper i Win7, jeg har adskillige
"Dokumenter"og "Billeder" og det kan da være rodet når jeg skal finde
et foto.

Da jeg åbnede gruppen her, var der ikke Æ, Ø, og Å i brevene/
indlæggende?

Må jeg slette nogen af de mapper??

Kan man få Stifinder fra win XP til at køre på Win 7 ????

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-12-10 23:11

Der er en "dokumenter" for hver bruger konto.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Mr. Mox

Dato : 13-12-10 03:52

On 12 Dec., 23:11, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> Der er en "dokumenter" for hver bruger konto.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.
>
> On Sun, 12 Dec 2010 10:03:50 -0800 (PST), "Mr. Mox"

Mange tak for dit svar, må jeg bede dig om lidt uddybning?

Jeg har vist kun en konto, det er som administrator , kan man se nogen
steder om er er andre konti?

Ved du om jeg kan få stifinder til at se ud som på XP?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-12-10 14:10

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har vist kun en konto, det er som administrator , kan man se
> nogen steder om er er andre konti?

Kontrolpanel -> Brugerkonti

> Ved du om jeg kan få stifinder til at se ud som på XP?

Egenskaber for Stifinder:

I Destinationsfeltet skal der stå
%SystemRoot%\explorer.exe /n, /e,

Ovenstående gør, at du kan se alle drev på en gang.

Med nedenstående åbner den D:

%SystemRoot%\explorer.exe /e, d:

Jan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-12-10 23:27

[...]

I stifinder finder du brugere. Derunder kan du se dine konti. Der vil typisk
være en default user, en all user og den konti du selv installerede.
Så der er flere konti end den du umiddelbart bruger.

Kurt

Fra : Mr. Mox

Dato : 14-12-10 03:10

> I stifinder finder du brugere. Derunder kan du se dine konti. Der vil typisk
> v re en default user, en all user og den konti du selv installerede.
> S der er flere konti end den du umiddelbart bruger.
>
> Kurt

Undskyld jeg kommer igen, men må jeg slette nogen af dem?
Kanjeg så nøjes med at have en "dokumenter"? Eller går der så kuk i
det hele?
Mr. Mox

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-12-10 16:56

Du kan ikke slette nogen af de nævnte. Du kan slette andre profiler
som du selv har lavet bortset fra den du bruger.
Har du slået gæstekontoen til kan du slå den fra igen.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Mr. Mox

Dato : 15-12-10 11:28

On 14 Dec., 16:56, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> Du kan ikke slette nogen af de n vnte. Du kan slette andre profiler
> som du selv har lavet bortset fra den du bruger.
> Har du sl et g stekontoen til kan du sl den fra igen.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Æv sådan noget møg, hvorfor faen' skal det være så kompliseret, men
tak for dine svar. mr. mox