MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Redigering af indstillinger for kontrol af~
Fra : Abricosicus

Dato : 12-12-10 15:06

Hej !

Hvad er det lige, jeg har overset ?

Hvis jeg flytter på skydeknappen og klikker OK, så smutter skydeknappen
tilbage til max. sikkerhed.

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-12-10 16:09

Sidder du på en arbejdscomputer hvor de kan have lagt politikker ind
der forhindrer det?

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Abricosicus

Dato : 12-12-10 16:16

> Sidder du på en arbejdscomputer hvor de kan have lagt politikker ind
> der forhindrer det?
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Nej, det er en helt ny pc til privat brug, hvor ejeren er træt af alt
det formynderi.

mvh

Abricosicus