EICON DIVA TA ???
Fra : jakob jakobsen

Dato : 08-08-01 10:25

Hej
Min nye maskine finder eicon flere gange, men vil ikke fuldføre
installationen (win 98 2.) skriver at driverne ikke passer til modemet men
det er de originale. første gang den finder den virker modemet perfekt, men
hvis jeg genstarter finder den endnu et modem og vil ikke fuldføre
installationen.
Hva´kan det være??
Venlig hilsen
Jakob

Fra : Bille1948

Dato : 08-08-01 19:39

Hej Jacob,

Jeg har haft lidt af samme problem, men jeg klikke Annuller når den
ville installere igen, så jeg kom ikke så langt som dig.

Har du prøvet bare at klikke Annuller?

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : jakob jakobsen

Dato : 08-08-01 12:30

Hej
ja den finder den bare igen.
MVH.
JJ

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 08-08-01 19:41

HEJ NG
Jeg tror jeg har haft et prob. der ligner, det var p.g.a. dårlig RAM, ud med
dårlig ram, formatering, og ny start af OS.
Herefter ingen prob.

Hilsen

Jønne

Fra : Mikkel Haugstrup

Dato : 08-08-01 20:53

"jakob jakobsen" <pro-tec@edb.dk> wrote in message
> [...]
men
> hvis jeg genstarter finder den endnu et modem og vil ikke fuldføre

Har du prøvet at tænde og slukke modemet?
Har du prøvet at klikke cancel, og derefter kører installations CD'en fra
eicon?
Har du prøvet med drivere fra eicon.dk?

/mikkel

Fra : Erik G Christensen

Dato : 08-08-01 21:53

jakob jakobsen wrote:

> [...]
> det er de originale. første gang den finder den virker modemet perfekt, men
> hvis jeg genstarter finder den endnu et modem og vil ikke fuldføre

Der er både en modemdriver på install. cd'en og en med W98.
Installer den fra cd'en først, og lad derefter W98 finde den
indbyggede (Den hedder pnp til efternavn) og install den.
Eller omvendt, afhængig af hvilken den stopper ved.

Brug den fra cd'en (uden pnp) til netværk via modem forbindelsen.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy