Utroskab kaldet genetisk, tsk tsk
Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-10 00:26

   Utroskab kaldet genetisk, tsk tsk
En neurometabolit ( polymorf dopamin receptor 4D) er fundet særlig
hyppigt hos personer med hang til uforpligtende sex.(Berl11.12)
Men som så ofte kommenteres ikke de store fejlkilder ved at gætte om
DNA udfra statistik
Måske neurogenet ligger tæt ved et gen der bidrager til godt udseende
Så vil de der har det, se godt ud, og udseendet kan være årsag til at
de erotiske svinkeærinder ofte frister
At noget er genetisk er ofte meget svært at bevise - at Tourette er
det, mener kun folkeskolelærere, der ønsker at forældre til de
tilsvarende ordblinde børn kan man lyve til "det er DNA og du er
skyldfri". Næsten ingen fagfolk på universiteterne vil kalde stammen,
tics eller ordblindhed for en DNA-skabt unormalitet. Måske ingen
sindsyge har med DNA at gøre via hjernevæv . IQ kan også handle om
udseende mere end nedarvet hjerne
Selv de få enægget tvilling-undersøgelser er meget fejlbehæftede.
Tillad kloning, så måske end dag vi opnår viden, som i dag er umulig
at få.
Man behøver ikke - som jeg - have cand.scient.uddannelse i
DNA-videnskab for at gennemskue medicinalfabrikkernes uetiske løgne

Small-talken i popundersøgelse om den svage disponering til utroskab
krydrer journaliserne med etik om at "genet er ikke en undskyldning
for svigt"

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-12-10 00:57

On 12/12/2010 12:26 AM, Bo Warming wrote:

> Måske ingen
> sindsyge har med DNA at gøre via hjernevæv . IQ kan også handle om
> udseende mere end nedarvet hjerne

Vås

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-10 04:58

On Sun, 12 Dec 2010 00:57:06 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Vås

Vi tror begge på at jorden er rund og kan genfortælle facts, hvoraf
rundhed logik kan udledes

Man din afsky for min social-arv tro - kan du logisk imødegå den -
genfortælle iagttagelser der kun kan tolkes som at de der består
IQ-tests har noget DNA der gør hjernefunktion overlegen

Jeg har leveret overflod af sådan argumentation for at prioritere
opvækstmiljø

Måske vi fødes med samme grå gele mellem ørerne

Dejligt at vi kan gøre noget ved tingene SELV og stimulere alle børn
så de overfår Tietgen, Einstein, Spies og bliver sjælsunde og sociale

Muslimer overlader meget til SKÆBNEN - du overlader til genetisk
skæbne

Ord som vås er plat personangreb - det kan gøres bedre
Har du fundet link om Tourette og ganglier?

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-12-10 05:56

On 12/12/2010 04:58 AM, Bo Warming wrote:

> Vi tror begge på at jorden er rund og kan genfortælle facts, hvoraf
> rundhed logik kan udledes
>
> Man din afsky for min social-arv tro - kan du logisk imødegå den -

been there, done that 117 times

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-10 08:14

On Sun, 12 Dec 2010 05:55:46 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>been there, done that 117 times

I et tidligere liv? aldrig på dk.politik.

Hvis du nogensinde har nærmet dig saglighed, relevante links osv
om dit vanetænknings og nederlags emne så sku det være let for dig at
copypaste noget bevis - det må ligge parat til genbrug på din harddisk
eller søg på nettet

Men da du påstod at forskning findes om ganglier vedr Tourette, sendte
du fup-link helt uden relevans og flygtede derefter igen-igen

Væddemål tør du aldrig - det var de hæderlige vikingers vej til
afklaring af uenighed, og jeg forlanger ikke Pope-jernbyrd-gudsdom
bare en duel på links med fx Vidal som opmand og flæb ikke at dit
mangel på mod er om, at vi ikke er i samme liga økonomisk, for det ved
du HELLER IKKE noget om. Definer noget du tror du kan dokumentere,
vælg indsats og vis at du er til noget.
Definition og redelighed er the name of the game
Du har nævnt tvilling-undersøgelser så du har næppe fobi imod science.

At udseende kan forklare forhold der ligner arvelighed, har du aldrig
ku imødegå, så jeg har ikke en chance for at vide hvordan jeg skal
skære ud i pap, for at være forstået
Snobber du for titler så læs Hernstein og Murrays
universitet-monografi "The bell curve" og citer fra den - mon ikke
denne ny klassiker er på nettet

Nå nej, at du er til enstavelsesord såsom "VÅS" er ikke just
snobberi.'

Der er mødre der til fremmelige småbørn som de ikke kan matche ,
svarer "FORDI", men præster noget bedre end det

Og hvis du kan finde ink fra det medicinalfabrikforgudende Wikipedia,
om at noget psykisk er 60-40 % arveligt så forklar i egne ord udfra
det. Men jeg tror ikke at de styrtdykker til det bodega-plan
Forguder du læger eller kan du tænke, begrunde, definere,formulere
selv?

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-12-10 08:45

On 12/12/2010 08:14 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> det. Men jeg tror ikke at de styrtdykker til det bodega-plan
> Forguder du læger eller kan du tænke, begrunde, definere,formulere

Lad os da så her i julen tage blot en af dine mange *kæmpefejltagelser*
, nu du insisterer, om relativity-pjattet - Hvor mange % uddannede
fysikere mon deler dine anskuelser? Mon det er mere end 1/1000 %

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-10 13:53

On Sun, 12 Dec 2010 08:44:53 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Lad os da så her i julen tage blot en af dine mange *kæmpefejltagelser*
>, nu du insisterer, om relativity-pjattet - Hvor mange % uddannede
>fysikere mon deler dine anskuelser? Mon det er mere end 1/1000 %

Halvdelen af de fysikere, der var mine kolleger da jeg forskede på
Cirkus Unis HCØstedinstitut ville på tomandshånd give mig ret i at
Einstens bidrag til abomben var at da Fermi i krigens start besøgte
Einstein i hans sommerhus på Coney Island og bad ham skrive brev om
behov for abombeforskning til Roosewelt så svarede han "Ja, jeg har jo
mere medietække end dig så det gør jeg" og derfor startede
Manhattanprojektet tidsnok til at afprøve før Japan-overgivelse.

EMc2 formlen satte Time på forsiden efter Hirohima og Einstein
bekræftede aldrig at den banale fyrbøderformel sku har fremmet
bombeudvikling - som han aldrig deltog i - men det lærer elever
desværre af journalister og ikke alle fysikgymnasielærere har fulgt
med og undlader at efterplapre misinformerede journalister
Politikens håndbøger sir som jeg, selvom forlaget er pro-jødisk.
Einstein pralede ikke - det havde han folk til. At konen før
skilsmisse havde hovedære for relativity er ingen motiveret til at
oplyse - men Georg Brandes mødte Einstein og denne skrev "VErden vil
bedrages" om den Heraklitefterplaprende teori-ligegyldighed

Albert Einstein tysk-amerikans
k fysiker-filosof (1879-1955)

   Intellektekter har et skarpt øje overfor metoder og værktøjer,
men blind over for mål og værdier.    Einstein
Ethical axioms are found and tested not very differently from the
axioms of science. Truth is what stands the test of experience.
Hvorfor sørger du ikke for et mere velplejet udseende" spurgte en
journalist den feterede talkshow-star og fysiker Albert Einstein i
1949 og han svarede
"Hvis jeg brugte mere tid på at soignere mig , ville jeg ikke være den
jeg er - det ville gøre skade"
(DiscoveryTV 14.10.06)

Mit supplement: Stenaldermandens genetiske aversion mod lig og lort
lugt holdt ham væk fra farligt inficeret drikkevand, men hvis en
dansker idag tør stå ved sin naturlige kropslugt, og en hysterisk
dømmesyg oplever problem i det, så er denne 100% den kritisable.
Hvis man rør ved S-togspassagerer i myldretidstrængsel og smitter af,
så de udfra deres normer må bryde aftale for at skaffe sig pletfrit
tøj, så er man asocial.
Men at være videnskabeligt sandhedsøgende pioner for afslappet
hygiejne ved at være doven, er der i andre tilfælde næppe noget
asocialt i. Kan du forestille dig noget?
Arbejder man i et lille rum med hysteriske reaktionære kolleger i
timevis, og ved at de får hovedpine pr selvsuggestion, ved at de føler
sig nedværdiget ved at skulle have en lugtende person som ligemand, så
bør måske en arbejdsgiver få tingene til at glide ved at retlede den
trailblazende Einstein-wannabe.
Men samvær i få minutter er ikke noget, der efterlader smerter i
næsen.

Hvis du skal beskrive sandheden, så overlad elegancen til skrædderen."
Albert Einstein

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and
I'm not sure about the former."
- Albert Einstein
Det er beskæmmende at vi lever i en tid, hvor det er lettere at
sprænge et atom end en norm. A Einstein.
Bohr:"Hold op med at fortælle Gud hvordan han skal opføre sig"
Einstein:Gud spiller ikke med terninger"
Bohr" Ikke alene spiller Gud med terninger, han snyder også"
Bohr:"Hold op med at fortælle Gud hvordan han skal opføre sig"
Einstein:Gud spiller ikke med terninger"
Bohr" Ikke alene spiller Gud med terninger, han snyder også"

Jeg forstår ikke noget, der er indviklet. Albert Einstein som
svar på spørgsmålet: Hvad er Deres hemmelighed?

Ikke alt hvad der kan tælles, tæller og ikke alt der tæller, kan
tælles.
   Matematikken handler udelukkende om begrebernes forhold til
hinanden uden hensyn til deres forhold til erfaringen.    Albert
Einstein

   "The only real valuable thing is intuition."Albert Einstein
   Fantasi er vigtigere end viden. Albert Einstein
   Det, som er sværest at forstå i verden, er indkomstskat.
Albert Einstein
Personligheder bliver ikke formet af af smukke taler, men gennem
arbejde og egne præstationer.    Einstein
Verden er farlig at leve i. Ikke på grund af dem, der gør ondt; men på
grund af dem, der ser på det og lader dem gøre det. Albert
Einstein

Romanforfatteren Hermann Sudermann, som jeg respekterer lider af
"nationalisme" som jeg betragter som en dybt indgroet sygdom , som man
må opdrages ud af, man kan ikke rystes ud af den. Einstein
"De allierede brugte dumdumkugler først, men vi brugte giftgasbomber
først " Einstein om WW1
Jeg bliver mindre generet når jeg rejser på tredie klasse. Einstein
Weizmann benægtede at have haft at gøre med opfindelsen af TNT - jeg
benægtede atombombemedvirken Einstein
Jeg tror på Spinozas Gud, er åbenbarer sig i alt eksisterendes
harmonii, ikke på en Gud, der beskæftiger sig med menneskets skæbne og
handlinger. Einstein
Sønnen med Mileva , Edward Einstein blev sindsyg, fordi han kunne lige
så meget om psykoanalyse som lægerne, så de kunne ikke helbrede ham -
påstod faderen Einstein.
"Krig er biologisk sund "Freud .
"Einstein forstår sig lige så lidt på psykologi som jeg forstår mig på
fysik "Freud
"Einstein er fuldstændig skør", sagde en konkurerende teoretisk
fysiker J Robert Oppenhagen
"Einsteins genialitet fører til Hiroshima". Pablo Picasso
1932 kunne Einstein ikke tage endelig bestemmelse, men havde rejst i
Kina og især USA og var blevet meget knyttet til dette land. Den
amerikanske forsker Abraham Flexner havde tilbudt ham stilling ved
Institute of Advanced Study i Princeton, New Jersey - han kunne få
helt betingelser som han ville. På det tidspunkt var det ganske klart,
sagde Flexner, at Einstein ville komme til USA". Peter Michelmore ,
"Einstein" 1966, side 136-37
Og side 144 Berliner Lokal-Anzeiger : "Godt nyt fra Einstein - han
kommer ikke tilbage... Der er ikke brug for relativitet hos os nu.
Tværtimod. Bebreber som national ære og fædrelandskærlighed som Herr
Einstein ønskede at afskaffe, er blevet absollutte værdier for os.
Einstein og hans kone gik ombord i Belgenland på vej til Antwerpen 17
marts 1933. På skibet læste Einstein at jødiske læger og dommere var
blevet afskedigede
158 Juleaften forlod 1934 Einstein sit skjulesteed i Manhattan for at
se en film på Broadway om den internationale våbenhandlere Dealers in
Death. Det var hans første og sidste besøg på Broadwayjødisk helgen.
Der findes to ting, som er uendelige: universet og den menneskelige
dumhed.
Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker.

- Albert Einstein -
For os overbeviste fysikere er skellet mellem fortid, nutid og
fremtid kun en illusion. Selvom den også er hårdnakket. Einstein
citeret af CandScient Jesper Hoffmeyer, Politiken 02-12-2010
"Does New York stop at this train"Einstein
The most evil is what we DON'T do. Albert Einstein
Common sense is the collection of prejudices acquired by age
eighteen.Albert Einstein
I never think of the future. It comes soon enough.Albert Einstein
Jeg tænker aldrig på fremtiden. Den kommer tidsnok.Albert Einstein
Nationalisme er en børnesygdom. Det er menneskehedens mæslinger.Albert
Einstein
The witty head, who defined upbringing like this, was not wrong:
whatever is left, when you have forgotten everything you have learned
in school.Albert Einstein
A hundred time every day I remind myself that my inner and outer life
depend on the labours of other men, living and dead, and that I must
exert myself in order to give in the same measure as I have rec
eived.Albert Einstein
Few people are capable of expressing with equanimity opinions which
differ from the prejudices of their social environment.Albert Einstein
The man who regards his own life and that of his fellow creatures as
meaningless is not merely unhappy but hardly fit for life.Albert
Einstein
If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x;
y is play; and z is keeping your mouth shut.Albert Einstein
Relativitetsteori: Når en mand sidder sammen med en smuk pige i en
time, forkommer det ham som et minut. Når en mand sidder i en varm ovn
i et minut forkommeer det ham længere end en time. Det er relativitet
Albert Einstein
The process of scientific discovery is, in effect, a continual flight
from wonder.Albert Einstein
Videnskab uden religion er lam. Religion uden videnskab er
blind.Albert Einstein
Never did Mozart write for eternity, and it is for precisely that
reason that much of what he wrote is for eternity.Albert Einstein
It is impossible to get anywhere ` without sinning against
reason.Albert Einstein
The important thing is not to stop questioning.Albert Einstein
Science is the attempt to make the chaotic diversity of our
sense-experience correspond to a logically uniform system of
thought.Albert Einstein
`I do not believe that civilization will be wiped out in a war fought
with the atomic bomb. Perhaps two-thirds of the people of the
earthwill be killed.'- Albert Einstein
`I know not with what weapons World War III will be fought, but World
War IV will be fought with sticks and stones.Albert Einstein
(1879-1955)
"God is subtle but he is not malicios" Einstein
"God does not play dice"Einstein
"Equations are more important to me, because politics is for the
present, but an equation is for eternity" Einstein
"Nationalism is an infantile sickness, it is the measels of the human
race. Einstein.
"The unleashed power of the atom has changed everyting save our modes
of thinking and we thus drift towards a human catastrophe" Einstein
The most evil is what we don't do
"Ethical axioms are found and tested not very differently from the
axioms of science. Truth is what stands the test of experience."
Einstein
"Imagination is more important than knowledge " Albert Einstein
"Hvis min teori viser sig at være rigtig, vil tyskerne sige at jeg er
en stor tysker og franskmændene vil sige at jeg er et stort menneske.
Hvis min teori viser sig at være forkert, vil franskmændene sige at
jeg er en beskidt tysker, og tyskerne at jeg er en beskidt jøde"
Einstein

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-12-10 00:33

On 12/12/2010 01:53 PM, Bo Warming wrote:

> Halvdelen af de fysikere, der var mine kolleger da jeg forskede på
> Cirkus Unis HCØstedinstitut ville på tomandshånd give mig ret

Ja, for de vidste at BW var immun for logik.

> i at
> Einstens bidrag til abomben

Hvad har det at gøre med relativity-pjattet, sorthul og gr?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-10 13:58

Her misinformerer du lodret, hvis vi taler om dk.politik indlæg fra
dig

>, nu du insisterer, om relativity-pjattet - Hvor mange % uddannede
>fysikere mon deler dine anskuelser? Mon det er mere end 1/1000 %

Du flygter igen fra din arv-miljø-vanetænkning som du aldrig på denne
ng
har brugt logik eller link på

Har jeg overset noget så gentag dog

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-10 04:33

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Vås

Her taler en muslim'

eller en lignende foragter af debat, videnskabelighed, logik,
argumentation

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-12-10 04:50

On 12/13/2010 04:32 AM, Bo Warming wrote:

> Her taler en muslim'

Spørg på rette sted i tråd, hvis _dia-log_ overhovedet er interesserer dig.
Og nej, jeg er ikke, og bliver aldrig muhammedaner sålænge vi ikke er
blevet tvangsmuhammedaniseret.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-10 09:16

On Mon, 13 Dec 2010 04:50:01 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Spørg på rette sted i tråd, hvis _dia-log_ overhovedet er interesserer dig.
>Og nej, jeg er ikke, og bliver aldrig muhammedaner sålænge vi ikke er
>blevet tvangsmuhammedaniseret.

Det kan vi nok blive enige om.
Det bør vi også kunne blive om at den science jeg har lært på
universitetet ikke er "vås", selvom meget i science er meninger og
ikke facts

Der er nuancer mht vås og uenighed

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-10 09:30

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Spørg på rette sted i tråd, hvis _dia-log_ overhovedet er interesserer dig.
>Og nej, jeg er ikke, og bliver aldrig muhammedaner sålænge vi ikke er
>blevet tvangsmuhammedaniseret.

DEt medicinalfabrik-dogme som du muslimagtigt=argumentløst underkaster
dig med slaveagtig tyrkertro , plejer folk med at ordforråd som dit at
kunne ræsonere om

Hvad har du erfaret eller læst om skitzoer der får skitzobørn, som
peget mod den sære forklaring med DNA-styring af hjernen

Mozarts far skrev verdens første violinskole, så evne til at lære fra
sig - og pæse - har suppleret evt DNA-bidrag - det er du vel ikke
uenig i?
Han var erhvervssucces og går man op i det, og skal vælge børn med
dumme og kloge fædre, er det fornuftigt at vælge dem med kloge
forældre.
Og jeg ville også vælge de børn fra , der er mulatter dvs der ikke
forventes evner som hvide. Men statistik kan ikke give en saglig
vægtning om at det ene rer X% vigtigere end det andet - er du
produdent at musikskolebøger er DNA-vægtning 0% hvis du er fornuftig.

Kan du være uenig i at arv miljø ofte er så inkommensurable som højde
af tårn og tone

Glæden ved godt milijø kan være så stor som ved godt DNA - det er
individuelt. Uenig?

Min købmand seneste år som var sikh og lignede en mulat ku man
diskutere disse ting med og han ville aldrig sige "vås" hvis han var
uenig - nuværende er pakistaner og af to minutters snak indså jeg at
jeg skal akut mangle en sikring for at betræde den butik igen

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-12-10 11:28

On 12/13/2010 09:29 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Mozarts far skrev verdens første violinskole, så evne til at lære fra
> sig - og pæse - har suppleret evt DNA-bidrag - det er du vel ikke

Det var et rigtigt dårligt eksempel for din sag (som er afsluttet - fat
det) for Amadeus var om nogen et naturtalent med medfødt DNA-disposition
for musik.

> [...]
> produdent at musikskolebøger er DNA-vægtning 0% hvis du er fornuftig.
>
> Kan du være uenig i at arv miljø ofte er så inkommensurable som højde

mener du takt og tone

> Glæden ved godt milijø kan være så stor som ved godt DNA - det er
> individuelt. Uenig?

Der findes ikke godt, men forskelligt miljø. Medfødt talent er 2/3.

> Min købmand seneste år som var sikh og lignede en mulat ku man
> diskutere disse ting med og han ville aldrig sige "vås" hvis han var
> uenig

Sikher er all-right og spiser *ikke* Vidal-halal-kød.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-10 19:45

On Mon, 13 Dec 2010 11:28:04 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det var et rigtigt dårligt eksempel for din sag (som er afsluttet - fat
>det) for Amadeus var om nogen et naturtalent med medfødt DNA-disposition
>for musik.

>mener du takt og tone

JEg mener at "hvad er højest, tordenbrag eller Rundetårn

Arv og miljø er tilsvarende usammenlignelige og er sværtdefinerbare

>Der findes ikke godt, men forskelligt miljø. Medfødt talent er 2/3.

Dit 2/3 gir ingen mening
Du er antividenskabelig og vildledende, for du kan ikke måle eller
skønne hvor stor del af Mozarts musikintelligens der skyldes DNA hhv
far-ambitioner og pædagogik - og det gælder også om matematik-evner

Hvad glæde har du at overtroisk opreklamering af DNA - du kan ikke
gøre noget ved importerede muslimers DNA, men social arv har vigtige
justerskruer

Godt miljø er for Brian Laudrup hans fars opdragelse til fodboldgeni
Dårligt er når terrorister får terroristbørn

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-12-10 00:47

On 12/13/2010 07:44 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> skønne hvor stor del af Mozarts musikintelligens der skyldes DNA hhv
> far-ambitioner og pædagogik - og det gælder også om matematik-evner

Ikke i tilfælde af en død, hvor vi ikke har DNA - det siger selv. Prøv
at være _lidt_ mere skarp...

> Hvad glæde har du at overtroisk opreklamering af DNA

Du forudsætter det du vil vise - klassisk bommert.

> - du kan ikke
> gøre noget ved importerede muslimers DNA, men social arv har vigtige
> justerskruer

Det er velmener-terror at hævde at muhamsere er en race.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-10 03:51

On Tue, 14 Dec 2010 00:47:06 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ikke i tilfælde af en død, hvor vi ikke har DNA - det siger selv. Prøv
>at være _lidt_ mere skarp...

>Du forudsætter det du vil vise - klassisk bommert.

>Det er velmener-terror at hævde at muhamsere er en race.

Helt som med mulatters ofte mangelfulde intelligens er det en sag om
SOCIAL ARV

Og du behøver ikke være freudianer for at indse at skitzo psykose er
om skitzofrenogene mødres opdragelse - og samfundets behov for
udstødelse og for behandlingsobjekter-- for høns der lægger guldæg
for læger og sygeplejersker

Godt at Bertel Harder angriber tvangsindlæggelser, som SF elsker

og Martin Larsen har en rem af huden - opdigter fx ud af den blå luft
at jeg sku være i risiko, selvom stribevis af psykiatrioverlæger med
kendskab til min farbrors fejldiagnose som skitzo har fastslået at jeg
ikke har psykisk sygdom og derfor ikke kan få højere førtidspension.

Men Martin er ikke på deres logik-respekterende niveau mht at afvise
DNA-overtroen vedr psykoser - han kan eller tør slet ikke forsøge
logisk argumentation vedr sin mudderkastning med ganglie-ord han ikke
forstår og aldrig kan levere relevante links om.
Skolelærere har overtro kult om at ordblindhed er DNA-skabt , for så
kan de trøste forældre - mon Martin er folkeskolelærer og dermed
skabssocialist?

JEg søgte at fattiggøre staten ved at søge førtidspension og læger jeg
kender garanterede at jeg som gymnasielærer ville få på højeste niveau
- men fik på laveste

Læger - og Martin Tesfaye - mudderkaster ikke. Lær af dem. På det
felt.

Men Martin bør ikke blive ved at lære af MENIGE læger af være
dobbeltmoralske og hylde medicinalfabrik-tro om DNA-skabt psyke

OVERlæger er oftest for videnskabelige til at hylde Martin-overtroen
om DNA-%er på intelligens
De er til logik og facts - på et vist niveau, alle behandlere har
dobbeltmoral

Selv Glistrup hyggede til med pøblen ved at være lidt overtroisk og
lægeforgudende - og lade som om han afviste revisionisme - når han
ikke var revisionist

Han var jo politiker og så må man tale med to tunger, men det skete
kun yderst SJÆLDENT

JOURNALIST-SPØRGSMÅL: "Hvordan tror De, De ville have haft det, hvis
Hitler blev helten?" GLISTRUP-SVAR: " Der ville ikke have været stor
forskel. Hele den myte, der nu er lavet om Hitler, nazisterne og
tyskerne var nogle skrækkelige onde mennesker, hvad er det for
noget?-At drage folk til ansvar for, hvad der sker under en krig, er
den rene parodi. Det er bare afhængig af, hvem der vinder. Når en krig
er forbi, er Churchill en helt og Hitler en skurk." Glistrup , Århus
Stiftstidende, dec 71

Siden Martin har givet op mht DNA, Einstein, gangliger, Tourette osv
så se om han kan finde selvmodsigelse hos mig - det er måske muligt.
Og man gør mig en tjeneste, især hvis man ikke flygter fra debat, hvis
jeg har modsvar

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-12-10 04:45

On 12/14/2010 03:50 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> kendskab til min farbrors fejldiagnose som skitzo har fastslået at jeg
> ikke har psykisk sygdom og derfor ikke kan få højere førtidspension.

Blå luft? Overlødige tanker - jeg husker ikke din psykiaters navn.

> [...]
> Skolelærere har overtro kult om at ordblindhed er DNA-skabt , for så
> kan de trøste forældre - mon Martin er folkeskolelærer og dermed

Hvorfor tror du, at du skulle besidde en særlig evne til at afgøre
DNA-spørgsmål? Bevares, du har reolen pakket med psykiatribøger (skam få
den, der tænker ondt derom), mest forældede tror jeg, men hvorfor kan BW
ikke støtte sig til noget science, når nu han er så engageret i dette
emne? Juklerød havde været overbevist af mine stærke ord forlængst.

> JEg søgte at fattiggøre staten ved at søge førtidspension og læger jeg
> kender garanterede at jeg som gymnasielærer ville få på højeste niveau
> - men fik på laveste

Også der tog du altså fejl.

> [...]
> så se om han kan finde selvmodsigelse hos mig - det er måske muligt.
> Og man gør mig en tjeneste, især hvis man ikke flygter fra debat, hvis

Det har du jo ikke. Du tror at det *mængden* af fejlpostninger, der
sikrer dig Nobel-pris, men sådan fungerer science ikke. Du skyr logik og
hårde facts, så man næsten mistænker dig for at være kommunist.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-10 12:28

Fortæl om en undersøgelse af levende DNA, der peger mod noget arveligt
i hjernen.
Alt er baseret på statistik hvor døde er så gode som levende

Hvem har dog hævdet det?

>Blå luft? Overlødige tanker - jeg husker ikke din psykiaters navn.

Forklar præcis hvor du er mindre skitzoagtig end mig?
Overlødige ideer og neologismer er kompliment

> [...]
>ikke støtte sig til noget science, når nu han er så engageret i dette
>emne? Juklerød havde været overbevist af mine stærke ord forlængst.

Fortæl om din viden om Juklerød i den henseende

>Det har du jo ikke. Du tror at det *mængden* af fejlpostninger, der
>sikrer dig Nobel-pris, men sådan fungerer science ikke. Du skyr logik og
>hårde facts, så man næsten mistænker dig for at være kommunist.

Fordi jeg ikke har din aristokratiske bioracisme om hvide som
herrefolk?
Fordi jeg ønsker størst mulig lykke for flest mulig vesterlændinge og
konfuzianere?

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-12-10 13:09

On 12/14/2010 12:27 PM, Bo Warming wrote:

> Fortæl om en undersøgelse af levende DNA, der peger mod noget arveligt
> i hjernen.
> Alt er baseret på statistik hvor døde er så gode som levende

Levende DNA? - nu må du have mig undskyldt.

[snip mere vrøvl]

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-10 14:27

On Tue, 14 Dec 2010 13:09:20 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Levende DNA? - nu må du have mig undskyldt.
>
>[snip mere vrøvl]

Din teori om at faradfærd ligner sønadfærd pga DNA vedr hjerne
står og falder med statistik om testpræstationer
Her er det ligegyldig om DNA,kromosom,krop har stofskifte dvs er
levende
Intet er uskarpt eller vrøvl
Psykiatrilærebøger forældes ikke for der sker intet nyt men de baserer
sig aldrig på test af DNA, kun test af nulevende eller afdøde personer