Skifte det valgte sprog på en Mac ?
Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 09-12-10 23:06

Hej guruer,

Ja så landede der jo en MacBook Pro på bordet hos mig, som har levet
lykkeligt i Microsoft verdenen....
Lige hu befinder jeg mig lidt i en fornemmelse at at jeg ikke har fuld
kontrol over hvad der sker - så i skal nok foreberede jer på en del
spørgsmål fra mig i den nærmeste fremtid...

Mit første spørgsmål går på, om man kan skifte det sprog, som man fik
valgt under opstarten, hvor der blev kørt en settings wizzard ?
Jeg har fået valgt dansk som sprog, men det er ved nærmere eftertanke
ikke lige mig.

Andreas M. Hansen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-12-10 23:09

Andreas Møller Hansen <nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
> valgt under opstarten, hvor der blev kørt en settings wizzard ?
> Jeg har fået valgt dansk som sprog, men det er ved nærmere eftertanke

Æble menu -> System Indstillinger -> Sprog

/thomas

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 09-12-10 23:18

> Æble menu -> System Indstillinger -> Sprog

Det var hurtigt svar - mange tak!

- Og hurra for at det heldigvis er enkelt at skifte sprog.

Andreas M. Hansen

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-12-10 00:14

Andreas Møller Hansen <nokke99@hotmail.com> writes:

> Mit første spørgsmål går på, om man kan skifte det sprog, som man fik
> valgt under opstarten, hvor der blev kørt en settings wizzard ?

Jow jow.

> Jeg har fået valgt dansk som sprog, men det er ved nærmere eftertanke
> ikke lige mig.

Jeg synes faktisk den danske udgave er ok, men smag og behag.

Du kan lige så godt lære at finde <Æble> -> Systemindstillinger, fordi
der piller man ved det meste.

Det er Sprog & tekst du skal bruge.