Hjælp til en bekendts Mac
Fra : Per Riis

Dato : 09-12-10 18:24

Jeg har en bekendt der har fået et problem med sin mac. Jeg aner intet om
max, så håber der er en her der kan hjælpe.

--------------------------

Hej folkens! Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Min dock forsvandt
efter jeg havde set en film på min mac og nu kan jeg ikke få den frem. Nej,
den er ikke bare 'gemt' jeg har forsøgt at markere 'Vis dock', Alt+Apple+D,
terminal: killall Dock, forsøgt at genstarte dock/starte den, genstarte min
mac og gjort det samme igen..

Og nej, jeg kan ikke leve uden min dock :( Mine exposes/spaces virker heller
ikke og hver gang jeg prøver at ændre dem, går de efter 2 sekunder tilbage
til '-' så de fungere heller ikke. Please hjælp mig D:

Fra : Jesper

Dato : 09-12-10 19:30

Per Riis <denrigtigefotograf@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ikke og hver gang jeg prøver at ændre dem, går de efter 2 sekunder tilbage
> til '-' så de fungere heller ikke. Please hjælp mig D:

Start op fra system DVD og reparér harddisken med Diskværktøj. Kør
reparation af disk og disktilladelser.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.