MS Windows
briani 27239
Afinstallation af MS-Office 2003
Fra : Ukendt

Dato : 09-12-10 16:58

Hvordan kommer man af med det skrammel, når man ikke har CD'en ?

Den beder om den ved AFINSTALLATION - genialt !

Man kan vel ikke bare slette mapperne i stifinder eller hva' ?

Mvh
KSor

Fra : /John

Dato : 09-12-10 17:50

"KS" <keld DOT soerensen SNABELA os DOT dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kommer man af med det skrammel, når man ikke har CD'en ?

Der er hjælp her:

"Hvordan fjerner jeg Office 2003-, Office 2007- eller Office 2010-pakker,
hvis jeg ikke kan fjerne dem via Kontrolpanel?":

http://support.microsoft.com/kb/290301

Nederst på siden er der en Fix-It løsning :)

John

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-10 10:51

"/John" skrev i meddelelsen

> [...]

hvis jeg ikke kan fjerne dem via Kontrolpanel?":

http://support.microsoft.com/kb/290301

Nederst på siden er der en Fix-It løsning :)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jeg var liiige hurtig nok - jeg vil gerne fjerne alt UNDTAGEN WORD.

Jeg tør ikke gå videre med ovenstående, da jeg tror det fjerner
DET HELE eller gør det ?

Mvh
KSor

Fra : wilden

Dato : 11-12-10 11:50

KS har bragt dette til os:
> [...]
>
> Jeg var liiige hurtig nok - jeg vil gerne fjerne alt UNDTAGEN WORD.
>
> Jeg tør ikke gå videre med ovenstående, da jeg tror det fjerner

Jeg kan ikke huske hvordan det er under installationen af
2003, men i 2007 vælger man selv hvad man vil have med af
programmer under installationen.

Derfor afinstallere du hele pakken og der efter installer
med brugerdefineret opsætning = kun flueben ved Word

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-10 11:52

"wilden" skrev i meddelelsen

KS har bragt dette til os:
> [...]

Derfor afinstallere du hele pakken og der efter installer
med brugerdefineret opsætning = kun flueben ved Word
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

?????????????????????
Prøv lige at læse tråden ... jeg har jo ikke CD'en til rådighed !

Mvh
KSor

Fra : Mcwm

Dato : 11-12-10 12:00

Den 11-12-2010 11:52, KS skrev:
Har sendt dig en mail

Venligst
Mcwm

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-12-10 12:03

"KS" <keld DOT soerensen SNABELA os DOT dk> skrev i meddelelsen
> "wilden" skrev i meddelelsen
>

> ?????????????????????
> Prøv lige at læse tråden ... jeg har jo ikke CD'en til rådighed !
>
> Mvh
> KSor
Lad være med at kaste med sten osv. Det er jo en fuldstændig åndssvag
overskrift i forhold til det du reelt ønsker. Så derfor er det vist ikke så
mærkeligt at folk bliver forvirrede og glemmer hvad du oprindeligt skrev.
Normalt kan man starte afinstallation af en officepakke i kontrolpanel og
her kan man så vælge, at det kun er noget af det, som man ønsker at fjerne.
Hvis ikke den mulighed findes, må man nok leve med det, som det er.
Problemet med at den spørger efter cd opstår normalt, når man ikke under
installationen vælger at installere det hele. Så vi den ofte spørge efter cd
når man efterfølgende vil justere. Hvis alt installeres spørger der ikke
mere efter cd.

Kurt

Fra : Mcwm

Dato : 11-12-10 12:13

Den 11-12-2010 12:03, Kurt B. Andersen skrev:
> [...]
> når man efterfølgende vil justere. Hvis alt installeres spørger der ikke

Eller hvis man beder installationsprogrammet rydde op efter sig, så det
fjerner Cache-filerne.

venligst
Mcwm

Fra : Jakob

Dato : 12-12-10 03:32

On Sat, 11 Dec 2010 12:13:07 +0100, Mcwm wrote:

> Eller hvis man beder installationsprogrammet rydde op efter sig, så det
> fjerner Cache-filerne.
>
> venligst
> Mcwm

Hvilket er cirka ligeså klogt som at stå og slå sig selv i hovedet
--

/Jakob
Battle Against Any Raid Five

Fra : Mcwm

Dato : 12-12-10 12:34

Den 12-12-2010 03:32, Jakob skrev:
> Hvilket er cirka ligeså klogt som at stå og slå sig selv i hovedet
Hvilket er meget udbredt i s/m-kredse.

Venligst
Mcwm

Fra : Leif Neland

Dato : 12-12-10 13:33

Den 12-12-2010 12:34, Mcwm skrev:
> Hvilket er meget udbredt i s/m-kredse.

Folk plejer nu at være bedre til at ramme.
Selvflaggelanter er ikke ret udbredte.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-12-10 16:11

Hvilket hører til i religiøse kredse, ikke s/m.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Erik Olsen

Dato : 11-12-10 12:16

wilden wrote:

> [...]
>
> Derfor afinstallere du hele pakken og der efter installer
> med brugerdefineret opsætning = kun flueben ved Word

Det kan Keld Sørensen ikke, for han har ikke installations-CD'en til
rådighed. Det er typisk sådan noget der sker når man lige låner CD'en af
en kammarat og ikke kan finde ud af at lave en back-up.

Jeg kan kun anbefale at Keld Sørensen afinstallerer hele baduljen og
køber en lovlig version af det program han vil benytte. Word kan vistnok
købes alene.

Alternativ kan man downloade og installere OpenOffice fra
http://da.openoffice.org/ (dansk) eller http://www.openoffice.org/
(engelsk).

--
Venlig hilsen/Best regards