Filer fra Iphone 3 til 4 ??
Fra : jagge

Dato : 09-12-10 11:26

Hey

jeg vil lige checke proceduren med jer. Jeg får snart en iphone 4, og en
anden skal overtage min 3Gs. Hvordan gør jeg.

Er det bare at lave et sync til itunes med den gamle, derefter et sync
med den nye og så bliver den som den gamle ????

Hvordan resetter jeg den gamle til factory default incl sletning af alle
filer ?

Hygge

Jakob

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-12-10 13:15

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
>
> Er det bare at lave et sync til itunes med den gamle, derefter et sync
> med den nye og så bliver den som den gamle ????

Ja.

> Hvordan resetter jeg den gamle til factory default incl sletning af alle
> filer ?

Det er bare at vælge "Gendan" i iTunes. På et tidspunkt skal man så
vælge, om man vil starte forfra med en tom telefon, eller om den skal
gendannes fra sikkerhedskopien.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jagge

Dato : 09-12-10 23:03

> Det er bare at vælge "Gendan" i iTunes. På et tidspunkt skal man så
> vælge, om man vil starte forfra med en tom telefon, eller om den skal
> gendannes fra sikkerhedskopien.

OK nu bliver det pinligt, men jeg er ikke helt klar over hvilken jeg bør
vælge. Jeg vil jo gerne have flyttet alt det over jeg har på min
nuværende tlf til den nye.

MEN er det så "starte forfra med tom tlf" eller gendan fra
sikkerhedskopi ?? Det kan jo strengt taget være begge :0)

MVH

Jakob

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-12-10 23:55

> [...]
>
> MEN er det så "starte forfra med tom tlf" eller gendan fra
> sikkerhedskopi ?? Det kan jo strengt taget være begge :0)

Den nye iPhone 4 skal du gendanne fra sikkerhedskopien. Så får du alle
dine ting fra sikkerhedskopien over på den. Den gamle iPhone 3 GS skal
du ikke gøre det ved. Den vil du gerne have tom og ren, når du skal
sælge den. Men vent med at slette den, til du er sikker på, at den nye
virker.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jagge

Dato : 14-12-10 09:58

> [...]
> du ikke gøre det ved. Den vil du gerne have tom og ren, når du skal
> sælge den. Men vent med at slette den, til du er sikker på, at den nye

Perfekt :0) takker

MVH

Jakob