ipad og officepakke
Fra : Ukendt

Dato : 09-12-10 00:09

Hvilken officepakke vil i anbefale til ipad. Jeg har brug for at kunne
åbne og for lidt let redigering af ms office docs. Jeg har allerede
installeret pages, men det var nu mere for at have et godt
tekstbeandlingsprogram installeret. Desuden har jeg goodreader
installeret, men det er jo kun en viewer. Og hvis det så samtidig er
en "pakke" som er god til organisering og generel håndtering af
dokumenter vil det være helt fint. Til slut kan jeg nævne at jeg har
"printcentral" installeret og den virker rigtig godt med min trådløse
canon mp640 printer, så de skal selvfølgelig også helst kunne arbejde
sammen, og derudover har jeg både dropbox og idisk (prøveversion), -
jeg kan egentlig best lide dropbox, da den ikke konstant beder om
password, men idisk er direkte integreret i pages, sååå måske bliver
det til en fuld version, med mindre i da også her har et godt råd.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 09-12-10 11:17

On 2010-12-09 00:08:57 +0100, WolleJensen said:

> Hvilken officepakke vil i anbefale til ipad. Jeg har brug for at kunne
> åbne og for lidt let redigering af ms office docs.

Documents To Go er måske et valg:
http://www.dataviz.com/products/documentstogo/iphone/index.html

Jeg kender den fra Palm. Det var standarden dengang.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Per Rønne

Dato : 10-12-10 22:06

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> Documents To Go er måske et valg:
> http://www.dataviz.com/products/documentstogo/iphone/index.html
>
> Jeg kender den fra Palm. Det var standarden dengang.

Jeg kender den også fra Palm, og nu fra iPhone. Det er i øvrigt en
universel applikation, så den også kører ordentligt på en iPad.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk