docx til doc
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-12-10 22:39

Jeg havde engang installeret et plug-in/udvidelse i forbindelse med MS
Office 2004, der gjorde at docx uden videre blev konverteret til doc, men
jeg kan ikke huske hvilket lille hjælpemiddel, der er tale om

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er
skråsikre,

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-12-10 22:59

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg havde engang installeret et plug-in/udvidelse i forbindelse med MS
> Office 2004, der gjorde at docx uden videre blev konverteret til doc, men
> jeg kan ikke huske hvilket lille hjælpemiddel, der er tale om

<http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=b846d255-a7
d4-4a2c-a084-d434c29fe676&displaylang=en>

Fra : Morten Lind

Dato : 10-12-10 14:55

> [...]

> Office 2004, der gjorde at docx uden videre blev konverteret til doc, men
> jeg kan ikke huske hvilket lille hjælpemiddel, der er tale om

Man kan også bare manuelt vælge formatet, når man gemmer.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : N/A

Dato : 12-12-10 21:04

Fra : N/A

Dato : 12-12-10 21:04

Fra : N/A

Dato : 12-12-10 21:04

Fra : Jon

Dato : 12-12-10 21:04

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Jeg har først hentet Open XML File Format Converter for Mac 1.0.2
>
> her >>
> <http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=EDB6CD8F-832
> C-4123-8982-AC0C601EA0A7&displaylang=en>

Jeg bruker også denne, og den har fungert helt fint for meg med Office
2004.
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc