MS Windows
briani 27239
XP: Fejlmeddelelser
Fra : Jakob Griffel

Dato : 07-12-10 15:13

Hej

Min aldrende XP (= den har kørt længe uden at blive geninstalleret og er en
smule langsom indimellem)
kom med følgende to fejlmeddelelser da jeg startede maskinen i dag.

http://peecee.dk/upload/view/278503

Den øverste (Sent To Device) har jeg set et par gange før, men den nederste
er ny.

Er der en der kan fortælle mig hvad de to betyder - og om jeg kan gøre noget
ved dem?
Eller være ligeglad...?

--
Hilsen Jakob

Fra : Dr.Xerox

Dato : 07-12-10 22:10

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen news:4cfe4171$0$23759$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Er der en der kan fortælle mig hvad de to betyder - og om jeg kan gøre noget ved dem?

Btstac er en proces, der hører til Bluetooth Stack KOM Server fra Widcomm Inc.
Denne proces er nødvendig for at sikre, at produktet ovenfor fungerer korrekt.

Mvh. Poul