Aperture billeder vil ikke på iPhone
Fra : Henrik Münster

Dato : 07-12-10 11:25

Jeg kan ikke få min iPhone til at synkronisere billeder med Aperture.
iTunes giver en fejlmeddelelse om, at Aperture biblioteket ikke kan
findes. Jeg skal så åbne Aperture og slå deling af eksempler til. For
mig at se, er eksempler (previews) slået til. Biblioteket ligger på sin
fuldstændige normale standardplacering, og al hard- og software er
nyeste model. Er det et kendt problem, eller er der en løsning?

--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 13-12-10 13:03

On 2010-12-07 11:25:13 +0100, Henrik Münster said:

> [...]
> fuldstændige normale standardplacering, og al hard- og software er
> nyeste model. Er det et kendt problem, eller er der en løsning?

Synkroniseres de ikke bare via me.com?
- David
--
Læs min blog
http://blangstrup.info

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-12-10 22:42

David Blangstrup <david.blangstrup@gmail.com> wrote:

> Synkroniseres de ikke bare via me.com?

Nej. Det er for store mængder data at synkronisere trådløst. Musik og
film synkroniseres heller ikke via me.com.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Knudsen

Dato : 13-12-10 05:14

On Dec 7, 11:25 am, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Jeg kan ikke f min iPhone til at synkronisere billeder med Aperture.
> iTunes giver en fejlmeddelelse om, at Aperture biblioteket ikke kan
> findes. Jeg skal s bne Aperture og sl deling af eksempler til. For
> mig at se, er eksempler (previews) sl et til. Biblioteket ligger p sin
> fuldst ndige normale standardplacering, og al hard- og software er
> nyeste model. Er det et kendt problem, eller er der en l sning?

Har du for nyligt geninstalleret Mac OS X og blot kopieret dit
Aperture-bibliotek tilbage fra en backup? Det gjorde jeg engang, og så
gik det galt. I stedet lavede jeg et nyt (tomt) bibliotek og
importerede mit gamle bibliotek. Så var alt i den skønneste orden
igen. Jeg fik præcis den samme fejlmeddelelse som dig.

--
Michael Knudsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-12-10 22:42

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> [...]
> importerede mit gamle bibliotek. Så var alt i den skønneste orden
> igen. Jeg fik præcis den samme fejlmeddelelse som dig.

Nej. Jeg mener da, jeg har installeret Aperture under dette styresystem
og konverteret fra iPhoto. Til gengæld kan jeg se, at der er mange i
Apples support-grupper, der har samme problem. Det er noget med, at den
nye udgave er Aperture ikke kan ses af Media Browser. Der kom faktisk en
update til ver. 3.1.1 i forgårs pga. dette problem. Desværre har det
ikke hjulpet hos mig.
--
Henrik Münster
Esbjerg