Fnidder af Firefox 3.6.10
Fra : Henrik Enslev

Dato : 07-12-10 09:22

Hej

Til min store ærgelse har Firefox i den nye version jeg lige har
opgraderet til (automatisk) fået en "feature" som er meget irriterende.
Når jeg googler noget, klikkker på et link og går tilbage til
søgeresultatet, starter den altid øverst på siden med en lille blå pil
ud for linket. Når jeg trykker på nedpilen, hopper den så op i toppen af
siden og begynder at snegle sig nedad.

Jeg vil gerne at den ved return går tilbage til der hvor jeg var lige
før. Jeg har fundet en "autoscrool" knap i indstillinger jeg har slået
fra, men det har ikke afhjulpet situationen.

Det er ikke en trussel, men kan jeg ikke få det slået fra er det farvel
til Firefox fra mig, og nu gik det ellers lige så godt

Vh Henrik

--
Henrik Enslev (2500)
henslev snawel a gmail punktum com

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 07-12-10 18:09

no@spam.nix (Henrik Enslev) writes:

> Det er ikke en trussel, men kan jeg ikke få det slået fra er det farvel
> til Firefox fra mig, og nu gik det ellers lige så godt

Det er så vidt jeg ved Googles nye hjemmeside.