Tilgå en Mac OS X 10.6.5 fra en Windows ma~
Fra : Langgaard

Dato : 06-12-10 11:33

Hej

Ville det være muligt fra min pc på arbejdet at hente filer/billeder
på iMac'en her hjemme, uden at installere Windows på den?

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-10 20:03

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Ville det være muligt fra min pc på arbejdet at hente filer/billeder
> på iMac'en her hjemme, uden at installere Windows på den?

du kan prikke hul til VLC ...

Du kan også bruge f.eks. Logmein eller TeamViewer ..

Eller dropbox ..

/thomas

Fra : Langgaard

Dato : 06-12-10 13:31

On 6 Dec., 20:03, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

>  du kan prikke hul til VLC ...
>
> Du kan ogs bruge f.eks. Logmein eller TeamViewer ..
>
> Eller dropbox ..

Hej

Tak, jeg ser på mulighederne, er der noget af det der er lettere at få
til at køre end andet?

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-10 22:00

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Tak, jeg ser på mulighederne, er der noget af det der er lettere at få
> til at køre end andet?

Det første kan være noget bøvl .. og potentielt usikkert, men du får
adgang til din maskines skrivebord.

De 2 næste andre er meget nemmere, kræver ikke at du piller ved din
firewall, men kan evt. koste penge (gys)

Dropbox er det jeg selv bruger .. filer jeg ved jeg skal have fat på
udefra ligger på min dropbox ... hvis det glipper bruger jeg ARD/Screen
Sharing

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 07-12-10 07:33

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> writes:

> Tak, jeg ser på mulighederne, er der noget af det der er lettere at få
> til at køre end andet?

TeamViewer er et ret praktisk produkt, som vi har været glade for.