Hvilken bærbar skal jeg købe? Toshiba SAT ~
Fra : Sune Gertsen

Dato : 08-08-01 17:15

Hejsa

Hvilken bærbar skal jeg købe?

Min minimums krav er:

Celeron 700 MHZ
128 MB Ram
10 GB HD
13,3" el. 14,1" TFT
DVD drive
56K modem

-10/100 netkort ville være lækkert men er IKKE et krav-

Jeg har kigget på Toshiba Satellite 1800-400 som man kan få får
14.000.-

Det er altså den prisklasse vi snakker (max 16000.- incl. netkort)

Har I nogen erfaringer med denne?

Eller hvad med en ASUS A1300 eller L8400 ?

Tak for dit svar.

Mange hilsener
Sune

Fra : Gizmoduck

Dato : 08-08-01 19:17

On Wed, 08 Aug 2001 16:14:46 GMT, gertsen@hotmail.com (Sune Gertsen)
wrote:

>Hejsa
>
>Hvilken bærbar skal jeg købe?
>

>Tak for dit svar.
>
>Mange hilsener
>Sune

jeg kan ikke anbefale en bestemt bærbar, men jeg vil gerne fraråde dig
fujitsu-siemens lifebook serien, magen til bras skal man lede længe
efter, den har været til service 4 gange, de 3 af gangene gik lortet
bare i stykker uden påviselig grund...

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 08-08-01 19:30

"Sune Gertsen" <gertsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er altså den prisklasse vi snakker (max 16000.- incl. netkort)
>

> Har I nogen erfaringer med denne?
>
> Eller hvad med en ASUS A1300 eller L8400 ?

Hejsa.

Jeg vil kigge ind på www.dell.dk og prøve og designe mig frem til en masse
forskellige løsninger. Det kan faktisk godt betale sig at prøve flere
forskellelige grundmodeller, jeg sparede selv 2000 kr ved at prøve at bygge
ud fra en anden model.

Hygge

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 08-08-01 20:28

> [...]
>
> Det er altså den prisklasse vi snakker (max 16000.- incl. netkort)
>

> Har I nogen erfaringer med denne?
>
> Eller hvad med en ASUS A1300 eller L8400 ?

hej Sune
Prøv at se på www.dell.dk
Du kan købe sådan noget for ca. 12500
Med venlig hilsen